Husk at tage billeder

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Husk at tage billeder
Hej,
et lille råd, tag og tag billeder, så har man også motivation til de 'mørke' dage :=)

Jeg tog et samme dag jeg startede her, d. 02 nov.. Og så et her i forgårs, hvor de første 1½ måned var overstået.. Har så tryllet i foto progam og lagt de to billeder hen over hinanden (sørget for at tage billederne samme sted og samme afstand)..

Prøv at se det sjove resutlat her :=)
Zeroup.dk fra dec til jan21.jpg

Der er lidt mave væk :p (16,5kg her).. Bare en sjov lille ide jeg tænkte jeg ville dele, der måske også kunne motivere andre, at man kan se fremskridtet.. har selv svært ved at se det i spejlet ellers..
12 år21. januar 2012 kl. 10:30
re: Husk at tage billeder
Zeroup.dk fra dec til jan21.jpg
12 år21. januar 2012 kl. 10:31
hold da op... sindsyg god ide. Hvorfor havde jeg ikke den for 55 kg siden i april 2011 :)
Tillykke med resultatet ind til videre... der er jo tydeligt sket en masse :)
12 år21. januar 2012 kl. 11:32
hej benni

Hvor er du bare blevet flot... hjertelig tillykke
12 år21. januar 2012 kl. 16:58
For sejt gået Krølle,
det er det samme antal kg jeg skal igennem, troede jeg var palle alene i verdenen med sådan en mission. Er du kommet helt i mål ? Tak for hilsenerne, der er lang vej igen, men håber nogen kan bruge ideen, gentager den i hvert fald selv igen om 1½ måned.
12 år21. januar 2012 kl. 18:40
wauw...hvor er jeg imponeret...og fed idé med at lægge billederne ovenpå hinanden...det har jeg dog nok ikke de tekniske evner til....men skal da i hvert fald have taget et "før" billede så jeg har det til skræk og advarsel når jeg engang har nået normalvægt.

Tillykke med dit vægttab!!
12 år21. januar 2012 kl. 22:23
Ja jeg er i mål... det er en vildt underlig følelse og har det lidt svært med at stoppe alt det med at gøre regnskab og få ind i hovedet at der ikke skal blive ved at være underskud i kalorieregnskabet :) For SKAL stoppe med at tabe mig nu.
Ønsker dig al held og lykke på din vægttabsvej... det er bare en lækker følelse. Men noget der for mig er endnu mere lækkert er, at jeg er kommet i god form. Det er sq dejligt... ELSKER motion :)
12 år29. januar 2012 kl. 21:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...