Ugens Taber (Uge 2)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vestrup
re: Ugens Taber (Uge 2)
Sikke flotte vægttab der har været i den forgangne uge, men det er mona0524 der løber med ugens taber titlen i denne uge. Flotte 1,8 kg har hun smidt væk. Kæmpe stort tillykke.
Der er desværre også et par plusser, hvoraf jeg selv er det ene. I følge min vægt har jeg nemlig taget 5,2 kg på siden sidste uge og selv ikke udskiftning af batterier fik den til at skifte mening! Tror dog ikke helt på det, da jeg har holdt mig til planen (og vejede 64 onsdag morgen) - på den positive side er der jo potentiale for at jeg bliver ugens taber i næste uge - jeg tænker hvis vægten ombestemmer sig!!!!
Her er alles resultater:
mona0524 -1,8
blåhval -1,4
benni -1,2
gitch -1,2
PFuglsang -1,2
evagry -1,2
malene1977 -1
Foss -0,7
matrone -0,7
millekj -0,7
Blyant -0,6
GIAMusling -0,5
Annnja -0,3
slankemarie -0,2
Haul -0,2
Libra80 +0,9
vestrup +5,2
Velkommen til de nye kaso, Gumpen, mrs credible, Louise_bang og 15 kg og god taberuge til jer alle...
Der er desværre også et par plusser, hvoraf jeg selv er det ene. I følge min vægt har jeg nemlig taget 5,2 kg på siden sidste uge og selv ikke udskiftning af batterier fik den til at skifte mening! Tror dog ikke helt på det, da jeg har holdt mig til planen (og vejede 64 onsdag morgen) - på den positive side er der jo potentiale for at jeg bliver ugens taber i næste uge - jeg tænker hvis vægten ombestemmer sig!!!!
Her er alles resultater:
mona0524 -1,8
blåhval -1,4
benni -1,2
gitch -1,2
PFuglsang -1,2
evagry -1,2
malene1977 -1
Foss -0,7
matrone -0,7
millekj -0,7
Blyant -0,6
GIAMusling -0,5
Annnja -0,3
slankemarie -0,2
Haul -0,2
Libra80 +0,9
vestrup +5,2
Velkommen til de nye kaso, Gumpen, mrs credible, Louise_bang og 15 kg og god taberuge til jer alle...
13 år13. januar 2012 kl. 10:10
Gumpen (slettet)
Tillykke med de flotte tab i denne uge.
Undrer mig over at jeg ikke er med på listen..
Undrer mig over at jeg ikke er med på listen..
13 år13. januar 2012 kl. 11:13
bruger slettet
Tillykke til taberne :-)
Og så glæder jeg mig altså til den fortsatte fortælling om Vestrups genstridige badevægt ;) Hvis de 5 kg er røget igen til næste uge må det da være ny rekord :-D
Og så glæder jeg mig altså til den fortsatte fortælling om Vestrups genstridige badevægt ;) Hvis de 5 kg er røget igen til næste uge må det da være ny rekord :-D
13 år13. januar 2012 kl. 11:14
vestrup
@Gumpen: du er da med på 'velkommen listen'. Det er første gang du er med, så kan jo ikke regne et tab ud for dig.
...og ja, HrJensen minus 5,2 kg må blive rekord :-) Tror nu jeg trækker mig fra titlen, hvis det sker.
Vestrup
...og ja, HrJensen minus 5,2 kg må blive rekord :-) Tror nu jeg trækker mig fra titlen, hvis det sker.
Vestrup
13 år13. januar 2012 kl. 14:01
Benni (slettet)
Godt gået, nu rykker vi, dejligt at se :=)
5.2 er ikke nogen rekord kan jeg da hilse og sige, snuppede 5.6 kg den første uge jeg gik igang ;=)
5.2 er ikke nogen rekord kan jeg da hilse og sige, snuppede 5.6 kg den første uge jeg gik igang ;=)
13 år13. januar 2012 kl. 15:51
Benni (slettet)
Korrektion: umm i vægttab.. ikke plus .oO
Det er bare op på 'vægten' igen til de to plusser, kan være noget sært noget ind i mellem. Glæder mig til at runde de første 15 kg i næste uge med lidt held :=)
Det er bare op på 'vægten' igen til de to plusser, kan være noget sært noget ind i mellem. Glæder mig til at runde de første 15 kg i næste uge med lidt held :=)
13 år13. januar 2012 kl. 15:53
mona0524 (slettet)
re: Ugens taber - Vejningen uge 51
Dejligt at julens overskud er forsvundet igen tillykke til alle
13 år13. januar 2012 kl. 17:58
mrs credible (slettet)
godt gået mona
13 år13. januar 2012 kl. 18:32
Gumpen (slettet)
vestrup: Helt ok, skrev bare min start vægt i uge 1 tråden, så tænkte at jeg deltog i denne uge .
13 år14. januar 2012 kl. 08:05
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først komemr herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)