Et nyt kapitel i mit liv!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Et nyt kapitel i mit liv!
Efter det andet indlæg jeg havde lavet er blevet meget langt og jeg er begyndt på et nyt mål så laver jeg et nyt :)

En hurtig præsentation af mig selv, Jeg hedder Jonas,22 år og har været på madital siden 7 november.

Mit første mål hed 15 kilo til 1 jan. og det klaret jeg! så nu har jeg sat mig et nyt mål der hedder 20 kilo til 1 april.
Udover det er jeg ved at søge ind på officersuddannelsen og det vil betyde kanon meget for mig at komme ind. Så derfor sætter jeg min livsændring endnu højere på dagsorden end før.

Jeg laver motion hverdag om det er løb,cykling,styrketræning eller gå en tur så skal det gøres hverdag lige meget om jeg er syg,træt eller har travlt på arbejdet !

Så nu ser jeg frem til endnu en kamp og håber på en masse opbakning fra jer alle sammen da et lille " kom så " engang imellem giver det sidste :)

Godt tab til alle jer - Jonas
13 år10. januar 2012 kl. 21:07
re: Et nyt kapitel i mit liv!
jeg synes du klarer det godt og hvis du VIL blive officer så skal du nok klare det...

forsat god vind og godt gået
13 år10. januar 2012 kl. 22:23
Det er for vildt :=)
Har ca. samme mål som du , mit hedder 24 kg til maj, så du er rimelig ambitiøs fornemmer jeg, dejligt :=)

Har også selv lige rundet den første marathon i løb fordelt over dagene siden nytår, også sjovt nok at tænke på.

Er du så helt "færdig" til april eller er det også et delmål ? Mit er nemlig desværre her fortsat et delmål, hvor jeg nok genoptager omkring juli igen og håber at holde et rundt 0 i de par måneders pause, så er sjovt nok at høre om man endelig har fundet en man kan sammenligne sig med i udfordring. Har selv nået ca 13,5 siden jeg startede i dec, så kender godt det med at have langt igen - på trods af at de mange man har nået, og behovet for lige at huske at klappe sig på skulderen for det velovers
13 år10. januar 2012 kl. 22:28
Tak skal du have :)

Prøver os at bruge hele mit netværk til at komme ind, da der var 140 ansøger sidste år til 60 pladser og i år er der kun 40 pladser og hvis jeg ikke kommer ind i år så kan jeg komme ind næste år ellers er jeg kommet i god form :)
13 år10. januar 2012 kl. 22:28
Det er for vildt :=)
Har ca. samme mål som du , mit hedder 24 kg til maj, så du er rimelig ambitiøs fornemmer jeg, dejligt :=)

Har også selv lige rundet den første marathon i løb fordelt over dagene siden nytår, også sjovt nok at tænke på.

Er du så helt "færdig" til april eller er det også et delmål ? Har selv nået ca 13,5 siden jeg startede i dec, så kender godt det med at have langt igen - på trods af at de mange man har nået, og behovet for lige at huske at klappe sig på skulderen for det veloverståede :=)

Godt kæmpet !
13 år10. januar 2012 kl. 22:29
hehe ved ikke lige hvad der gik galt der men sorry for spam :p
13 år10. januar 2012 kl. 22:29
et marathon fordelt på 10 dage det er sgu os godt gået, thumps up til dig :)

Efter de 20 kg er jeg nede på en god bmi så det er slutmålet, altså har nok stadig godt af at tabe 10 kg bagefter og bygge nogen flere muskler op men det tag jeg til den tid :) (har taget de første 2 kg)

Har du fået ømme knæ af alt det motion ? jeg er nemlig begyndt at blive lidt øm, slet ikke ondt men øm bare :)
13 år10. januar 2012 kl. 22:32
Ok, så noget i den samme dur, jeg mangler ca. 15 kg når jeg er færdig med mit delmål.

Nej jeg har heldigvis aldrig problemer med kroppen, men lytter også meget til den, så hvis der er noget, så får den lov at restituere. Jeg plejer at løbe 5 km om dagen, satte ny PR i forgårs, og så 'kom jeg til' at løbe 10 km idag (og satte også ny PR der :p), der var jeg for første gang øm, der kan jeg godt mærke i lårene at de har været afsted - men en god følelse :=)
13 år10. januar 2012 kl. 22:36
Lyder godt , jeg glæder mig os til at komme op på de 10 km :) hvor hurtig løber du 5 km ? :)
13 år10. januar 2012 kl. 23:02
Snot langsomt, 32 min :=)
Så glæder mig til at gå nogen af de kilo af og få lidt mere fart på !! Hvad med dig, er du kommet ned hvor du kan give den lidt gas ?
13 år10. januar 2012 kl. 23:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...