God begyndelse - HURRA! :D

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

God begyndelse - HURRA! :D
I torsdags besluttede jeg mig for at NU skulle det være. Så jeg droppede alt der hedder slik, kage, sodavand, chips, m.m., skar drastisk ned på fedt o.l. og satte mig et mål på at give den hvad jeg kan i 105 dag, og så se hvad der sker :)

Resultat: smed 2 kg fra torsdag til idag. Stolt? JA!! :) Det er så hvad sukker gør ved min krop.

Jeg ved selvfølgelig godt, at det ikke bliver ved - men med løb og sunde spisevaner skulle jeg gerne komme ned i vægt :)

Vægten i dag siger 88,7 - drømmen er 63 kg, så nu ser vi hvad der sker :)
(173 cm høj, 21 år, kvinde)

Held og lykke med jeres forskellige mål :)
13 år9. januar 2012 kl. 16:28
re: God begyndelse - HURRA! :D
Hej Angel,

det lyder da ikke som den dårligste beslutning :=)
Hvis du giver den god gas er dit mål også realistisk, ikke nemt, men langt fra umuligt, så det er bare at give den gas :=)

Det er også ca. der jeg skal være færdig med mit delmål om at tabe mig 24 kg så håber da vi kan fejre det sammen deromkring :=)
13 år9. januar 2012 kl. 17:58
Rigtig godt gået. Held og lykke med dit videre vægttab :-)
13 år9. januar 2012 kl. 20:25
Nu skriver du 'back' i navnet, det vil sige du har givet den en skalde her før :=) ? Gik det godt der?
13 år9. januar 2012 kl. 21:15
Tak! :)

Ja, har været her før - men dengang havde jeg en kæreste der på ingen måder ville støtte mig. Så det gik ikke så godt.

I dag har jeg en skøn kæreste der hellere end gerne vil hjælpe, og massere af veninder at søge hjælp hos :)
13 år10. januar 2012 kl. 10:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...