#2 af Benni (slettet)
God begyndelse - HURRA! :D
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Benni (slettet)
re: God begyndelse - HURRA! :D
Hej Angel,
det lyder da ikke som den dårligste beslutning :=)
Hvis du giver den god gas er dit mål også realistisk, ikke nemt, men langt fra umuligt, så det er bare at give den gas :=)
Det er også ca. der jeg skal være færdig med mit delmål om at tabe mig 24 kg så håber da vi kan fejre det sammen deromkring :=)
det lyder da ikke som den dårligste beslutning :=)
Hvis du giver den god gas er dit mål også realistisk, ikke nemt, men langt fra umuligt, så det er bare at give den gas :=)
Det er også ca. der jeg skal være færdig med mit delmål om at tabe mig 24 kg så håber da vi kan fejre det sammen deromkring :=)
13 år9. januar 2012 kl. 17:58
bruger slettet
Rigtig godt gået. Held og lykke med dit videre vægttab :-)
13 år9. januar 2012 kl. 20:25
Benni (slettet)
Nu skriver du 'back' i navnet, det vil sige du har givet den en skalde her før :=) ? Gik det godt der?
13 år9. januar 2012 kl. 21:15
Angel is back (slettet)
Tak! :)
Ja, har været her før - men dengang havde jeg en kæreste der på ingen måder ville støtte mig. Så det gik ikke så godt.
I dag har jeg en skøn kæreste der hellere end gerne vil hjælpe, og massere af veninder at søge hjælp hos :)
Ja, har været her før - men dengang havde jeg en kæreste der på ingen måder ville støtte mig. Så det gik ikke så godt.
I dag har jeg en skøn kæreste der hellere end gerne vil hjælpe, og massere af veninder at søge hjælp hos :)
13 år10. januar 2012 kl. 10:06
Resultat: smed 2 kg fra torsdag til idag. Stolt? JA!! :) Det er så hvad sukker gør ved min krop.
Jeg ved selvfølgelig godt, at det ikke bliver ved - men med løb og sunde spisevaner skulle jeg gerne komme ned i vægt :)
Vægten i dag siger 88,7 - drømmen er 63 kg, så nu ser vi hvad der sker :)
(173 cm høj, 21 år, kvinde)
Held og lykke med jeres forskellige mål :)