mangler en at tabe mig med!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

mangler en at tabe mig med!
Jeg er en pige på 19år som er 183 høj og vejede mig sidste gang 2. juledag, vægten viste 96kg. Fik helt dårligt selvtillid, har aldrig vejet så meget! har født i august måned så det skyldes nok graviditet og jul. men det skal bare af! mit mål er at tabe mig 15-20 kg på 3 måneder. det ville været super hvis der var en som mig som ville følges med mig og veje os sammen så man ik mister modet! ::)
13 år8. januar 2012 kl. 17:46
re: mangler en at tabe mig med!
Hej mia,
Held og lykke.

15-20 kg på 3 mdr. som kvinde er dog også noget ambitiøst., opret evt. et del-mål og se, hvordan det går den første måned. Det er sjovere at have success de fleste uger, end at skulle blive ved, hvis man føler man har skuffet hver uge.

Vi er en gruppe, der vejer os hver torsdag, kunne du evt. være med i. Der ud er der helt sikkert andre ligesinde grupper at blive del af :=)
13 år8. januar 2012 kl. 18:41
jeg tilslutter mig Benni.
Hop med på torsdagsvejningen, så skal vi nok holde øje med dig.
Tillykke med babyen.
13 år8. januar 2012 kl. 18:57
Sre: mangler en at tabe mig med!
Hvordan foregår vejningen over nettet eller hvordan? :)
13 år8. januar 2012 kl. 20:23
Hej ;)

Jeg er lidt i samme båd med 20 kg på 3 måneder så kunne da være meget sjovt at følges lidt af, hvis du er frisk :)

har du lagt dig nogen planer for hvad der skal ske under dit vægttab ? :)
13 år8. januar 2012 kl. 22:13
re: Sre: mangler en at tabe mig med!
skytten nej vi kører alle til odense og mødes i landets midte ;=)

Du kan se tråden "torsdags vejning".
Kort fortalt skriver man blot ens vægt hver torsdag hvornår det nu passer ind og så skulle ugens resultater gerne komme om fredagen.
13 år8. januar 2012 kl. 22:22
Lyder perfekt! jeg er frisk :) ikke så meget andet end en ugentlig vejning/målning og en daglig frisk løbetur fra morgenstunden så man lige for sat gang i forbrændingen fra start også senere hen på aftenen dagen op og træne lidt styrketraning/konditionstraning hver 2.dag så man heller ikke køre sig seov træt :) har du nogle planer i forløbet?vi skal jo
klø på i tre måneder hvis vi skal nå vores mål. også tænker jeg lidt et før og efterbillede, mere for min egen skyld hehe
13 år8. januar 2012 kl. 22:34
Hej benni, jeg har desværre ikke mulighed for at tage til odense. men glæder mig til at følge jer herinde! og ikke mindst tak for tilbudet!
13 år8. januar 2012 kl. 22:35
Du får sikkert os en masse motion af løbe efter en lille trold :) Men det lyder godt men du får svært ved 20 kg når du er pige men svært betyder jo ikke umuligt :)

Jeg har nogen billeder fra sommerferien så dem kigger jeg på engang imellem, det hjælper sgu ;)

Kan jo lige starte med at præsentere mig, Jeg hedder Jonas,22 år, 198 cm, 120,2 kg og har været i gang i 2 måneder og en 1 dag og har tabt mig 16 kg nu og jeg skal ned på de 98 for at få et normalt BMI og det skal jeg nå inden 1 april eller det vil jeg gerne :) Jeg træner hverdag med en eller anden form for træning. Løber 5 km og cykler 5 km 5-6 gange om ugen, skyrketræner 4-5 gange og så går jeg de dage jeg ikke løber (8km). jeg har lige meldt mig til Marathon Test i kbh der er 10 km her den 5 feb så det er jeg lidt spændt på :)
13 år8. januar 2012 kl. 23:08
Mia han mente det for sjovt ;) der er en gruppe hvor du skriver din vægt hver uge inden torsdag så skriver han talene ind så kan man støtte hinanden og få lidt motivation ;)
13 år8. januar 2012 kl. 23:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...