Teknisk set, er mit første mål 74 kg Men reelt er det BMI under 30... Og det er den i dag! Jeg vil forsøge at styre udenom alle "fejlene" denne gang. Slutmålet er endeligt: JEG VIL AF MED DEN ÅNDSVAGE FLÆSKEMAVE!!! Påklædt og med høje hæle, ser jeg egentlig ikke så slem ud (hører jeg tit), men fordelingen er vist bare "heldig"... I første graviditet nåede jeg inden fødslen 16/12-07 op over 95 kg... En bækkenløsning gjorde det fuldstændig umuligt at fjerne... Anden graviditet var bedre, kilomæssigt, og jeg landede på 81 kg EFTER fødslen 29/7-09... Og så har jeg hængt fast i 69-79 kg lige siden!!! Jeg nåede HELT NED på 69 kg!!! Hvor dum er man så?! Back on track! Og denne gang er SIDSTE gang!!! Jeg MENER det!!!! Godt nytår og god determinisme herfra :-) Libra
Men reelt er det BMI under 30... Og det er den i dag!
Jeg vil forsøge at styre udenom alle "fejlene" denne gang. Slutmålet er endeligt: JEG VIL AF MED DEN ÅNDSVAGE FLÆSKEMAVE!!!
Påklædt og med høje hæle, ser jeg egentlig ikke så slem ud (hører jeg tit), men fordelingen er vist bare "heldig"...
I første graviditet nåede jeg inden fødslen 16/12-07 op over 95 kg... En bækkenløsning gjorde det fuldstændig umuligt at fjerne...
Anden graviditet var bedre, kilomæssigt, og jeg landede på 81 kg EFTER fødslen 29/7-09...
Og så har jeg hængt fast i 69-79 kg lige siden!!!
Jeg nåede HELT NED på 69 kg!!!
Hvor dum er man så?!
Back on track!
Og denne gang er SIDSTE gang!!! Jeg MENER det!!!!
Godt nytår og god determinisme herfra :-)
Libra