At tabe 14 kg inden juni - alene!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

At tabe 14 kg inden juni - alene!
Hej allesammen!
Da jeg har taget meget på de sidste par år, er det vidst på tide at tabe næsten det hele igen ;-)
Jeg er en pige på 20 år, som mangler en at støtte mig op af/ at støtte, en at motionere med og en at dele op og nedture med. Bor midt imellem Varde og Esbjerg
Skriv hvis det har interesse! For det bliver en hård kamp alene!
13 år2. januar 2012 kl. 19:46
re: At tabe 14 kg inden juni - alene!
Velkommen til :)

Jeg har selv været meget glad for madital da det har været her jeg har stået til regnskab for mig selv, da jeg os selv har taget kampen alene :)

Hvad er dine planer vdr, dit vægttab ? :)

Du kan godt regne med støtte herfra :)
13 år3. januar 2012 kl. 07:11
Hej! Tusind tak for den fine velkomst! :-)
Mit mål er at smide 14 kg inden 1. juni, da jeg super gerne vil kunne vise mig i bikini til sommer!
Jeg bruger siden her til at holde et vågent øje med, hvad jeg gør rigtigt - og forkert.
Derudover vil jeg FORSØGE mig med noget motion (da det ikke er min skarpeste side!)

Hvad med dig?
13 år3. januar 2012 kl. 18:02
Kan jeg godt forstå du gerne vil, især når du os er ung så skal man jo ud og vise sig frem hos fyrene :)

Meld dig ind i et center og så tilmeld dig dig et hold eller to om ugen - det giver godt :) jeg går til kettlecross en gang om ugen udover jeg træner 4 gange selv om ugen. Det er lidt sjovt at gå på et hold med 19 piger der alle er i god form og så er der mig, i starten følte jeg det lidt ydmygende at jeg ikke kunne følge med men nu er det bare sjovt og det giver en masse forbrænding og muskler :)

Jeg er 22 år og 198 cm begyndte for 2 måneder siden og har tabt 16 kg siden og nu skal jeg tabe mig 20 kg inden 1 april og så er jeg normalvægtig igen og det glæder jeg mig til :) . Men det er os nemmere for os mænd at tabe os end for jer damer ...

Når du har tabt 14 kg er det så slut målet eller er det et delmål ? :)
13 år3. januar 2012 kl. 19:40
Når de 13,4(!!!!) kg er væk, er målet heldigvis nået!
Men det er hårdt at holde sig fra de søde sager.
Og jeg har det skidt konstant - højest sandsyneligt fordi jeg mangler mit daglige sukker?
Det der med holdtræning er ikke så meget mig.. Vil ikke gøre mig til grin foran andre, eller være hende, som ikke kan følge med. Derfor gør jeg det lidt alene.

20 kg inden april? Er det ikke sindsygt hurtigt? :-O
13 år5. januar 2012 kl. 19:42
Jeg har ikke selv den trang til sukker mere men har hørt om en masse der har købt krom piller - de skulle gerne fjerne det værste og de kan købes i matas og på apoteket til en overkommelig pris :) hvis jeg får lyst til sukker så spiser jeg det inderste i en gulerod, det giver lidt synes jeg :)

Kan sagtens forstå dig du ikke har lyst til holdtræning da jeg selv har stået og tænkt hvad andre tænker om en men prøv at tænk på hvad folk tænker når du står med en is i hånden om sommeren, Hvis du kommer ned på et hold så vil du højst sandsynligt være den dårligste på holdet men os den forbedre sig mest og folk vil da tænke "hold da op, hun gør indsats for at ændre sit liv - respekt" det ville jeg helt klart gøre :) Lad vær med at hæm dig at hvad folk tænker, det ikke det værd ! :)

Hvis jeg gør en indsats kan det godt lade sig gøre, men det bliver hårdt men igen som mand taber du dig hurtigere :)
13 år5. januar 2012 kl. 20:12
Jeg dyrker motion når sukker-trængen melder sig, det udløser de samme signals-stoffer som sukker som belønning fra hjernen, men er en del sundere :=)
13 år5. januar 2012 kl. 20:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...