Ugens Taber (uge 52)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vestrup
re: Ugens Taber (uge 52)
Hej Benni. Det er nu ikke Blyant, men mig der plejer at samle op på tallene!
Det er helt fint at du har gjort det. Jeg blev kidnappet af min mand og nåede derfor ikke at lave tråden i fredags. Troede vi skulle holde nytår i Lund med de venner vi stort set altid holder nytår med. Men i stedet fløj vi til Rom, hvor vi har haft en fantastisk dejlig nytårsweekend. Kom hjem i går aftes og han havde sågar aftalt med min chef, at jeg kunne holde fri i dag...super start på 2012, som også bliver året hvor jeg kommer tilbage på min normalvægt.
Godt taberår til jer alle.
Det er helt fint at du har gjort det. Jeg blev kidnappet af min mand og nåede derfor ikke at lave tråden i fredags. Troede vi skulle holde nytår i Lund med de venner vi stort set altid holder nytår med. Men i stedet fløj vi til Rom, hvor vi har haft en fantastisk dejlig nytårsweekend. Kom hjem i går aftes og han havde sågar aftalt med min chef, at jeg kunne holde fri i dag...super start på 2012, som også bliver året hvor jeg kommer tilbage på min normalvægt.
Godt taberår til jer alle.
13 år2. januar 2012 kl. 13:25
haul
Ja godt nytår til jer alle :)
13 år2. januar 2012 kl. 13:29
Autum (slettet)
Hej Vestrup
Godt nytår til dig også. Dejligt med en fantastisk nytårs weekend i Rom, bare det var mig :D
Jeg havde en stille og rolig nytårsaften - det var helt fint.
Godt nytår til dig også. Dejligt med en fantastisk nytårs weekend i Rom, bare det var mig :D
Jeg havde en stille og rolig nytårsaften - det var helt fint.
13 år2. januar 2012 kl. 15:11
Tanja2711
Hejsa.. ville lige høre hvornår det er i vejer jer her i gruppen?? Har været herinde for noget tid siden, men kom så fra det igen, men vil rigtigt gerne være med igen??
13 år4. januar 2012 kl. 19:57
loseandwin (slettet)
Jeg håber på at være stærkt tilbage i morgen. jeg har simpelthen undgået vægten her i julen, og efter julen, og det første stykke af januar... Så der kommer i hvertfal plus ved mig i næste uge.
Men ville egentlig bare sige super flot gået til jer der har formået at tabe sig, og jeg der har holdt vægten...
Vi andre? Vi må bare op på hesten igen ;)
Men ville egentlig bare sige super flot gået til jer der har formået at tabe sig, og jeg der har holdt vægten...
Vi andre? Vi må bare op på hesten igen ;)
13 år4. januar 2012 kl. 22:08
Benni (slettet)
Hej tanja,det gør vi idag torsdag inden kl 22
13 år5. januar 2012 kl. 00:13
jeg tillader mig lige at tage Blyants vanlige tjans, og få resultaterne ud fra sidste uge :=)
En del plusser, og ser vi jo nok igen næste gang, men så kommer der forhåbentlig en masse dejlige minusser i det nye år. Godt nytår!
mona -1,2
benni -1,1
haul -0,3
sasja -0,2
tinneu +0,2
vestrup +0,4
blåhval +0,8
blyan +2,6