#2 af Autum (slettet)
Så er jeg igang - igen
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
Så er jeg igang - igen
Velkommen tilbage.
Ja - du kunne jo hoppe med på torsdagsvejningen.
God vind.
Ja - du kunne jo hoppe med på torsdagsvejningen.
God vind.
13 år2. januar 2012 kl. 19:15
Benni (slettet)
re: Så er jeg igang - igen
Et meget beskedent mål så det skal nok lykkes :=)
God fornøjelse
God fornøjelse
13 år2. januar 2012 kl. 19:29
GIAMusling (slettet)
Det vil jeg da helt bestemt overveje. Hvordan gør jeg det?
Jeg er bare ikke ret god til at veje mig i hverdagen, fordi vi har travlt om morgenen. Men jeg kan da altid give det en chance.
Det er gået ret godt siden jeg startede. Fra at grovæde en masse usundt, så er jeg hoppet direkte på den sunde kost og ingen sukker. Og jeg ved jo at jeg kan. Jeg har gjort det før. Nu skal jeg bare holde ved ;)
Og af erfaring, så ved jeg. at det er nødvendigt med et beskedent mål. Så kan det altid rettes lidt til hen ad vejen.
Jeg er bare ikke ret god til at veje mig i hverdagen, fordi vi har travlt om morgenen. Men jeg kan da altid give det en chance.
Det er gået ret godt siden jeg startede. Fra at grovæde en masse usundt, så er jeg hoppet direkte på den sunde kost og ingen sukker. Og jeg ved jo at jeg kan. Jeg har gjort det før. Nu skal jeg bare holde ved ;)
Og af erfaring, så ved jeg. at det er nødvendigt med et beskedent mål. Så kan det altid rettes lidt til hen ad vejen.
13 år3. januar 2012 kl. 14:43
Benni (slettet)
Du skal også blot nå vejningen inden kl 22 om torsdagen :=)
Så jeg gør det om eftermiddagen efter arbejde.. Ikke at min vægt plejer at tage mange sek. om at starte ;)
Så jeg gør det om eftermiddagen efter arbejde.. Ikke at min vægt plejer at tage mange sek. om at starte ;)
13 år3. januar 2012 kl. 14:58
GIAMusling (slettet)
Jeg har det bare bedst med at veje mig om morgenen :) Men jeg må prøve.
Skal man meldes til inden man deltager i den første vejning?
Skal man meldes til inden man deltager i den første vejning?
13 år3. januar 2012 kl. 21:56
Benni (slettet)
Nej, der er blot så først et resultat for dig 2. gang - Det passer jo så fint nok for dig :=)
Du har ikke lavet en offentlig dagbog, kan du jo også overveje, så folk, hvis ønsket, kan kigge med og komme med råd, hvis der ikke skulle ske fremskridt.
Mht motion, så er det jo heller ikke så vigtigt mht til at tabe sig, det er mere rent sundhedsmæssigt at det er anbefalet at tage min. en halv time om dagen. Derimod er styrketræning noget, der kan hjælpe en del med vægttab (de to kombineret er selvf. super godt ;=) )
Du har ikke lavet en offentlig dagbog, kan du jo også overveje, så folk, hvis ønsket, kan kigge med og komme med råd, hvis der ikke skulle ske fremskridt.
Mht motion, så er det jo heller ikke så vigtigt mht til at tabe sig, det er mere rent sundhedsmæssigt at det er anbefalet at tage min. en halv time om dagen. Derimod er styrketræning noget, der kan hjælpe en del med vægttab (de to kombineret er selvf. super godt ;=) )
13 år3. januar 2012 kl. 22:27
Jeg er 28 år og har pt. et BMI på 31,5. I første omgang er det mit mål at få det ned på 27,66 i løbet af 6 måneder, hvilket er et vægttab på 10,2 kg. I alt er målet et BMI på 22,76 = vægttabt på 25,1 kg.
Jeg har en kronisk sygdom, som gør at jeg ikke så godt kan give den gas på motionssiden. Det er meget lidt jeg kan af gangen. Nu er planen at købe en motionscykel (desværre var den udsolgt fredag) og så kan jeg tage lidt af gangen.
Jeg glæder mig til at komme godt igang.
:)