har brug for en eller flere at følges med.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Har været herinde før hvor jeg tabte mig 5 kg. Jeg Er 1.60 lav og vejer omkring 80-83 kg. Har ikke været på vægten længe. HAr givet den max gas med søde sager her i julen. Er nød til at tage mig sammen. Så jeg vil rigtig gerne tabe 15 kg.
Er 34 år, fra amager og vil gerne ned på 65 kg. Har 3 børn,så har ikke det vilde overskud til motion, men håber på en gåtur et par gange om ugen som gerne må udvikle sig til løb senere hen.

Nogen der kunne have lyst til at have mig som slankemakker ?

Hilsen malene
13 år27. december 2011 kl. 19:46
re: har brug for en eller flere at følges med.
Hej Malene.
Jeg har været herinde siden engang i oktober. Min startvægt lå på 82,3 og mit mål er at nå 65 kg. d. 1/4-2012. Jeg har tabt 8,3 kg så jeg er lidt foran.
Hvis det kan hjælpe vil jeg gerne støtte dig og give dig nogle verbale los bagi :)
Bare hop ombord.
Hilsen Haul
13 år27. december 2011 kl. 21:14
Hej Malene
Jeg vil gerne være din slankemakker.
Jeg er 49år, 168cm, ca 93-94kg. Og er midt jylland.
Jeg er klar til at starte mit vægttab fra den 1/1.
kh
matrone

P.S. er der andre som læser dette vil jeg gerne have nogle flere venner herinde
13 år28. december 2011 kl. 05:48
Hejsa jo jo jeg vil gerne være slankemakker med dig. jeg skal tabe ca 20 kg. Så der er noget at gå i gang med :-(

Synes også julen har taget hårdt på mig, men som det gamle ordsprog siger så er det ikke det man spiser mellemjul og nytår man bliver fed af - MEN - det man spiser mellem nytår og jul ... så velkommen i klubben - lad os seriøst "gå til den" allerede fra 1.1. 2012
13 år28. december 2011 kl. 17:10
Hejsa

Jeg vil gerne følges
162 cm og 82 kg. Er 32 og lige blevet Mor til barn nr. 3
Er startet op og ønsker at fortsætte. Første mål er 5 kg.
Drømmemålet ligger omkring 65 kg

Hilsen Troldemor
13 år29. december 2011 kl. 13:37
Super.
Skal vi lave vores egen tråd med vejning eller følge den der allerede køre med vejning om torsdagen ?
Hopper på vægten d. 1 som I andre.

Hilsen Malene
13 år30. december 2011 kl. 08:56
Må jeg foreslå at vi hopper med på torsdagsvejningen, der er jeg allerede, den fungerer fint.
Samtidig er torsdag en go' dag at blive vejet på, bl.a. fordi weekenden ligger bag os og den kommende weekend er lige foran os.
Så kan man "skeje" lidt ud hvis der er fødselsdage eller andre fester - Ikke ?
Rigtig god taber uge til jer alle.
OG ET GODT OG SLANKT NYTÅR TIL OS ALLE
Mvh Blyant
13 år30. december 2011 kl. 16:22
Hej Malene.
Jeg har det ganske som dig, har spist alt for meget usundt i julen. Alt mit tøj sidder grimt og jeg er død træt af mig selv. Jeg er derfor klar til at blive din slanke makker. Jeg kommer fra Århus og er 40+ (48 :-)) men ung af sind. Så hvis du har lyst er jeg klar til at bakke dig op.
Jeg har selv tænkt mig at motionere mere hver dag og spise mindre slik og kage, og mere grønt. Mit mål er også 65 kilo og der er 9 kilo idag dertil. Jeg kan ikke hive dig med ud og gå da der er lidt langt. Det kan være svært med tre børn at få tid til motion, men man kan jo skrue op for musikken og gi den gas.
Jeg har selv 2 piger, som er flyttet hjemmefra.Så jeg har INGEN undskyldning for ikke at motionere, derudover en hund, som også skal luftes.
Glæder mig til at være din slankemakker.

Jeg ser lige at der er mange der har skrevet til dig, så jeg håber der er plads til mig også.
Mvh
Rygrad (det kunne jeg godt bruge nu)
13 år30. december 2011 kl. 19:01
Hej alle.

Godt nytår.

Var på vægten i morges og den sagde 81,3 kg.
Skal af med lidt over 16 kg.
starter dog med et del mål der siger 75 kg. Så tager jeg 5 kg. af gangen.

Glæder mig til at følges med jer.

Hilsen Malene
13 år1. januar 2012 kl. 09:54
Hej Malene
Så lige dit flotte vægttab på torsdagsveje listen uge 1
Godt gået
:D
13 år5. januar 2012 kl. 08:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...