Ugens Taber (uge 51)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vestrup
re: Ugens Taber (uge 51)
Er kommet hjem til mine forældre for at holde jul og deres internet virkede ikke i går, derfor ingen kåring før nu, hvor nettet virker igen - og jeg er stået op :-)
Ugens taber er benni, der har mistet hele 2 kg. Flot og stort tillykke.
Efter 2 uger uden plusser har vi i denne uge igen nogle plusser, men jeg er sikker på at vi i næste uge ingen plusser har. Der er jo ikke rigtig nogle fristelser i denne tid ;-)
Her er alles resultater:
benni -2
millekj -0,9
TinneU -0,8
blåhval -0,7
Haul -0,5
vestrup -0,1
PFuglsang +0,1
sanja90 +0,2
Blyant +0,7
mona0524 +1,5
Glædelig jul til jer alle sammen og god taberuge på trods af julemad og julegodter.
Ugens taber er benni, der har mistet hele 2 kg. Flot og stort tillykke.
Efter 2 uger uden plusser har vi i denne uge igen nogle plusser, men jeg er sikker på at vi i næste uge ingen plusser har. Der er jo ikke rigtig nogle fristelser i denne tid ;-)
Her er alles resultater:
benni -2
millekj -0,9
TinneU -0,8
blåhval -0,7
Haul -0,5
vestrup -0,1
PFuglsang +0,1
sanja90 +0,2
Blyant +0,7
mona0524 +1,5
Glædelig jul til jer alle sammen og god taberuge på trods af julemad og julegodter.
13 år24. december 2011 kl. 11:12
Benni (slettet)
re: Ugens Taber (uge 51)
Heldigt at man lige kan nå at blive vejet inden nytår ;)
Til jul lavede jeg selv rødkål og ris a le mande så jeg faktisk 99% overholdte 'spillets regler' og har nu overlevet de næste par dage med jule middage uden at have syndet ret meget, og har faktisk følt rigtig godt, de andre år har jeg jo nærmest været dårlige flere dage efter pga. alt for meget mad.
Til nytår skal jeg selv medbringe forretten, så det passer mig fint at kunne lave en let traktat, hvor jeg kan få mine grøntsager og ikke synde, så håber jeg, at jeg kan holde fingrene fra chips og andet skidt når alkohollen går ind, kunne være dejligt, målet var at holde et rundt 0 gennem jul/nytår, men kunne da være sjovt at slippe afsted med lidt ekstra.
Så nu har jeg nærmest "tabt" 14 kg :=)
Nået at tabe 10 op til jul, og sparet de 4 kg jeg nok ca. plejer at have taget på ved denne tid.. deeeejjjligt ! Må se, hvordan det ser ud torsdag, om det bare er indbildning at jeg ikke har syndet for meget.
Til jul lavede jeg selv rødkål og ris a le mande så jeg faktisk 99% overholdte 'spillets regler' og har nu overlevet de næste par dage med jule middage uden at have syndet ret meget, og har faktisk følt rigtig godt, de andre år har jeg jo nærmest været dårlige flere dage efter pga. alt for meget mad.
Til nytår skal jeg selv medbringe forretten, så det passer mig fint at kunne lave en let traktat, hvor jeg kan få mine grøntsager og ikke synde, så håber jeg, at jeg kan holde fingrene fra chips og andet skidt når alkohollen går ind, kunne være dejligt, målet var at holde et rundt 0 gennem jul/nytår, men kunne da være sjovt at slippe afsted med lidt ekstra.
Så nu har jeg nærmest "tabt" 14 kg :=)
Nået at tabe 10 op til jul, og sparet de 4 kg jeg nok ca. plejer at have taget på ved denne tid.. deeeejjjligt ! Må se, hvordan det ser ud torsdag, om det bare er indbildning at jeg ikke har syndet for meget.
13 år27. december 2011 kl. 14:42
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+ af den der først er herinde, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)