Herligt når tøjet slasker

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Så er jeg lige trådt ind i 8 uge af min kostomlægning og jeg er positiv og glad.
Jeg spiser 250 g. frugt m. fibermüsli til morgen, blandet salat uden dressing til frokost og så een af Lene Hanssons utrolig lækre retter til aften. 1 stor gulerod til formiddag og 1 stor gulerod til eftermiddag og aftenen slutter jeg af med et stykke frugt.
Jeg sulter ikke på noget tidspunkt, får sund mad og har tabt mig fra 82,3 kg til 74,1 kg = 8,2 kg = 10% af min startvægt!!!!
Det er da bare dejligt og jeg tror, at ale "tabere" kender den herlige følelse af, at bukserne slasker på numsen og tøjet bliver lidt for stort.
Jeg har prøvet at holde pause med madital.dk men jeg manglede den overvågning, så jeg tog 1 kg på i løbet af en weekend, så jeg er tilbage på sitet.
Livet er herligt :)
13 år14. december 2011 kl. 18:36
re: Herligt når tøjet slasker
Tillykke med fremdriften, 10 kg så kan man for alvor mærke at der er sket noget, bliver dejligt selv at nå en dag :=)

Tog lige et kig i din dagbog, du står kun til 900 kalorier, det må jeg nok sige virker som for lidt, tror altså ikke du bør gå under 1300 kalorier, hvis du vil leve sundt. Der mangler også noget kød (protein) i din kost, både fordi din krop har behov for det og fordi det er med til at bygge muskler op, så du igen får endnu nemmere ved at tabe dig. God vind med den nye livsstil.
13 år14. december 2011 kl. 21:22
Hjertelig tillykke Haul

Jo det er en herlig oplevelse at tøjet slasker, og endnu bedre når man skal ud og købe nyt 2 numre mindre :-)
- selvfølgelig skal du passe på med at få nok proteiner, men jeg er sikker på at du har styr på det. Go' vind
13 år14. december 2011 kl. 22:13
Der er bare ingen varme i tøj og frakker der slasker...bryder mig ikke om for store bukser...hehe
13 år14. december 2011 kl. 23:22
15-20 % af min kost består af protein. Det er rigtigt, at jeg ikke spiser så meget kød men til gengæld spiser jeg ofte æg, tofu eller en form for mejeriprodukt. Her er Madital.dk et rigtig godt redskab.
13 år15. december 2011 kl. 06:31
Du spiser stadig meget få kalorier.
13 år15. december 2011 kl. 13:36
Jeg har også lige nået 10 kg mærket... Min startvægt var dog 8 kg mere end dig, men det stadig væk er det bare skønt!!

Jeg synes din kost lyder fin nok ,så længe du er bevidst om at det ikke er så meget du spiser og ved at når du skal til at spise mere for at vedligeholde..

Godt gået!! Jeg hepper på dig! - og mig selv for 10 mere kg! :)
13 år18. december 2011 kl. 17:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...