#2 af Autum (slettet)
NU skal det være.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
re: NU skal det være.
velkommen her :-)
en go' ide er at melde ind hver torsdag hvad din vægt er det er på tråden der hedder "ugens vejning"
og eller kan de surfe på hele forummet.
Held og lykke
en go' ide er at melde ind hver torsdag hvad din vægt er det er på tråden der hedder "ugens vejning"
og eller kan de surfe på hele forummet.
Held og lykke
13 år5. december 2011 kl. 11:05
saphiira (slettet)
Ahh okay :)
Det er jo os lige med at lære hvordan det her fungerer...
men synes det er HÅRDT at gå fra 49 til 72 :(
Det er jo os lige med at lære hvordan det her fungerer...
men synes det er HÅRDT at gå fra 49 til 72 :(
13 år5. december 2011 kl. 13:11
loseandwin (slettet)
Velkommen hertil. Jeg vil rigtig gerne følges med dig..
Jeg fejer pt. 76,3 kg., har indtil videre tabt 1,7 kg. og mit mål er 64 kg..
Jeg vejer mig hver dag her i starten, eller mister jeg motivationen, men regner med at jeg i fremtiden kun vejer mig 2 gange om ugen. mandag og torsdag.
Det bedste råd jeg kan give dig er at taste dit mad ind her, og det er UDEN at snyde.. på den måde skal man hver dag stå til regnskab for hvad man har proppet i munden...
Jeg har gennem tiden prøvet utallige kure, bla. nupo og easylife, men har ikke prøvet at tabe mig så hurtigt som jeg gør lige nu ved hjælp af sund fornuft :)
Jeg fejer pt. 76,3 kg., har indtil videre tabt 1,7 kg. og mit mål er 64 kg..
Jeg vejer mig hver dag her i starten, eller mister jeg motivationen, men regner med at jeg i fremtiden kun vejer mig 2 gange om ugen. mandag og torsdag.
Det bedste råd jeg kan give dig er at taste dit mad ind her, og det er UDEN at snyde.. på den måde skal man hver dag stå til regnskab for hvad man har proppet i munden...
Jeg har gennem tiden prøvet utallige kure, bla. nupo og easylife, men har ikke prøvet at tabe mig så hurtigt som jeg gør lige nu ved hjælp af sund fornuft :)
13 år5. december 2011 kl. 22:46
Jeg har altid været en slank pige....160 og vejede 49...
jeg Vejer nu 72!!!!!!!!!
Håber der er nogle, der vil følges med mig? og evt. vil give nogle råd (evt. anbefale nogle kure)