Ugens Taber (Uge 48)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vestrup
re: Ugens Taber (Uge 48)
Vi er ikke mange ugens tabere i denne uge, men måske der er flere der oplevede det samme som mig, nemlig ikke at kunne skrive i tråden. Jeg har dog tilladt mig at registrere min vægt alligevel (der skal jo være fordele ved, at være den der samler op)
Ugens taber i denne uge er katj, som ganske flot har tabt 1 kg oven på "sygdomstabet" i sidste uge. FLOT og stort tillykke.
Her kommer alles resultater:
katj -1
TinneU -0,9
PFuglsang -0,6
mona0524 -0,6
vestrup -0,5
Blyant 0
Velkommen til millekj og sanja90 og god taberuge til jer alle - og også god weekend
Ugens taber i denne uge er katj, som ganske flot har tabt 1 kg oven på "sygdomstabet" i sidste uge. FLOT og stort tillykke.
Her kommer alles resultater:
katj -1
TinneU -0,9
PFuglsang -0,6
mona0524 -0,6
vestrup -0,5
Blyant 0
Velkommen til millekj og sanja90 og god taberuge til jer alle - og også god weekend
13 år2. december 2011 kl. 09:36
blåhval
Øv. Jeg kan godt se min vægtangivelse i sidste uge er forsvundet, men kan se jeg blev budt velkommen sidst, og har også tastet ind denne gang. Mener det var 96,2 sidst. Bare jeg ikke forsvinder helt igen :-(
13 år2. december 2011 kl. 14:27
haul
Hvorfor er jeg ikke på oversigten - gør jeg noget galt? Jeg tastede min vægt i sidste uge og igen i denne uge men jeg er måske blevet gemt og glemt???? Øv øv øv.....
13 år2. december 2011 kl. 20:21
vestrup
Haul og blåhval, Beklager meget.
I er ikke glemt og jeg har faktisk noteret jeres vægte, men fordi jeg var kommet til at skrive punktum i stedet for komma i jeres vægte, har den ikke regnet jeres tab ud og I er endt nederst i arket da jeg sorterede tabene for at få dem i rækkefølge. Da vi er mere end 200 navne på listen (overvejer at slette dem der ikke har meldt ind, inden for de sidste 2 måneder) lagde jeg ikke mærke til at I ikke var med.
Blåhval har tabt 1,3 kg mens haul har haft stilstand. Så rent faktisk er det jo Blåhval der er ugens taber og ikke katj. Håber katj vil afgive titlen og jeg er virkelig ked af at jeg har lavet rod i det. Men nu er jeg i hvert tilfælde opmærksom på at checke arket for fejl...
I er ikke glemt og jeg har faktisk noteret jeres vægte, men fordi jeg var kommet til at skrive punktum i stedet for komma i jeres vægte, har den ikke regnet jeres tab ud og I er endt nederst i arket da jeg sorterede tabene for at få dem i rækkefølge. Da vi er mere end 200 navne på listen (overvejer at slette dem der ikke har meldt ind, inden for de sidste 2 måneder) lagde jeg ikke mærke til at I ikke var med.
Blåhval har tabt 1,3 kg mens haul har haft stilstand. Så rent faktisk er det jo Blåhval der er ugens taber og ikke katj. Håber katj vil afgive titlen og jeg er virkelig ked af at jeg har lavet rod i det. Men nu er jeg i hvert tilfælde opmærksom på at checke arket for fejl...
13 år2. december 2011 kl. 20:42
Katj (slettet)
He he afgiver gerne denne uges titel! 2 uger i streg er også snart for meget!! ;) men er nu stadig godt tilfreds med mig selv :)
13 år3. december 2011 kl. 00:43
blåhval
Takker katj for næste uge bliver ikk god. Var til stor fest i går og skal til traditionel julefrokost i morgen :-)
13 år3. december 2011 kl. 10:27
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)