Kan ikke finde ud af det

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Kan ikke finde ud af det
Sidst jeg kiggede her inde var der et sted man kunne se hvor mange af de forskellige ting man måtte få om dagen for at nå sin plan ?
nogle som ved om det bare mig som husker forkert eller +
13 år18. november 2011 kl. 19:22
re: Kan ikke finde ud af det
Slet ingen som ved det +<.<
13 år20. november 2011 kl. 14:03
Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener..
Hvilke 'ting' er det du gerne vil se hvor meget du må få af?

Altså der er jo siden med oversigt der viser hvor mange kcal du må få, resten er ikke anbefalinger for hvor du MÅ få men anbefalinger af hvor meget du mindst skal indtage i hvert fald hvis vi snakker vitaminer, mineraler, fisk, frugt, kostfibre osv...

Jeg har haft madital i en del år(5 cirka), med forskellige profiler dog, men kan ikke huske at der er forsvundet nogle informationer om dette.. Hvor lang tid siden er det du så dette sted/side med informationer?
13 år20. november 2011 kl. 14:23
Jamen der stod et sted hvor mange Kcal og sådan jeg max måtte få om dagen for at kunne nå det mål jeg satte mig.
nu er jeg godt nok ikke startet endnu men kræver det man har indtastet mad og sådan før den viser i oversigten hvor meget du må få endnu den dag for at holde det?
13 år20. november 2011 kl. 18:35
Ja, du skal indtaste mad for at få vist en oversigt :) Så det er nok det der er problemet. Du kan jo bare indtaste en tilfældig vare for at få oversigten frem hvis du ikke er startet men bare ønsker at se hvor mange kcal du skal spise når du starter :)
13 år20. november 2011 kl. 20:03
Mad -> Indtast mad -> Indtast x gram vand. Gem. Så kommer du til oversigten som du kan finde igen (de dage hvor du har tastet noget ind) ved Info -> Oversigt :)
13 år20. november 2011 kl. 20:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...