Vægttab på ca. 20 kg nr. 4

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vægttab på ca. 20 kg nr. 4
Ja jeg ved godt at jeg ikke har været så nærværende.
Men nu skal den have "en skalle" indtil jul.
jeg har været en rigtig overspiser, og jo mere jeg putter ind desto mere sulten bliver jeg - faktisk har jeg det bedst med en rimelig stram kostplan, på max. 1300 kalorier. Det har knebet lidt med at motionere, men nu skal det være, har lige købt en ny skridttæller, så motivationen er der.
Jeg håber der stadig er nogle der vil være med på tråden, så vi holder lidt gang i hinanden.
Hold ud - hæng i det skal være mit motto.
Jeg vil meget gerne høre hvad I andre gør for at holde kalorierne nede, Jeg er ikke til Dukan kuren eller suppekuren eller noget der ligner det. Bare alm. mad i de rigtige mængder. Det tror jeg mest på, og at det også holder når jeg har tabt 20 kg.
Desværre har jeg taget 1 kg på, og er ulykkelig over det. Øv.
Glæder mig til at høre fra jer.
13 år17. november 2011 kl. 14:29
re: Vægttab på ca. 20 kg nr. 4
vil lige sige til dem der interesserede i hvad jeg vil spise så gå ind og kig på min kostdagbog.

jeg vil gerne høre jeres mening om kosten ;-)
13 år17. november 2011 kl. 15:23
Som I vil se så har jeg ikke tabt mig på de sidste 4 uger - men - taget 700 gr. på.

Nu skal der ske en ændring
13 år17. november 2011 kl. 15:26
Dejligt blyant. Med den kost, skal du nok klare det. Kan se, at du fik en god lang gåtur sidste dag. Har selv skridttæller på, men har været lidt nede på det sidste, så kniber med de 10.000. Har sat et mål på 7.500 i dag.
13 år17. november 2011 kl. 15:59
Hej igen.
Jeg er her også stadig. Har indtil videre tabt ca 7 kg på lidt over en måned, hvilket jo egentlig er meget godt, men den sidste uge har jeg slet ikke kunne styre mig, og har taget ½ kg på igen. Øv, den første uge med plus :(

Hvad angår kalorier, så bruger jeg meget det at skifte enkelte måltider ud med nupo, men kun 1-2 om dagen, fx morgenmad og eftermiddagsmad. Ellers spiser jeg en masse frugt, og kun brød en gang om dagen, altid groft. Jeg syntes faktisk aftensmaden er den værste. Er ikke så god til grøntsager, synes også det er pokkers dyrt, så der ryger ofte for mange kartofler, pasta eller andet ned.
13 år17. november 2011 kl. 22:49
hejsa tinneu :-) dejligt du også er med.
Tillykke med dit flotte vægttab, godt gået.

Ja du har nok ret , at hvis man skal skifte et måltid så er nupo nok det der er det bedste alternativ, men det virker bare ikke for mig.
Jeg skal have "rigtig mad"
Pøj-Pøj til den kommende uge :D
13 år18. november 2011 kl. 07:51
nåede 7.936 skridt i går, så nåede målet jubii. Desværre var vægten ikke venlig stemt, men ved også at mend er på vej, også plejer der at ryge 1-2 kilo på, der forsvinder lige efter, så er ikke utilfreds.

Rigtig god dag til alle herinde.
13 år18. november 2011 kl. 10:16
Det er super Blåhval, tillykke med alle dine skridt.

Jeg var rigtig go' i går det blev til 11.858 skridt, jeg var bl.a. på 5,3 km stavgangstur.

God weekend til alle.
13 år19. november 2011 kl. 08:33
Føler mig rigtig frisk, var ud og gå stavgang 3.6 km selvom det var tåget, så var det en fantastisk tur. Motivationen er i top og følelsen i kroppen er dejlig.
13 år20. november 2011 kl. 14:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...