17,3 kg med Lene Hansson

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

17,3 kg med Lene Hansson
Jeg er godt igang med at tabe mig med madopskrifter fra Lene Hansson. Jeg følger hende ikke slavisk men spiser frugt med fibermüsli hver morgen, blandet salat til frokost og så en af L.H. lækre retter til aften. På 3 uger har jeg tabt mig fra 82,3 kg til 76,9 kg = 5,4 kg :)
Er der nogen der vil følges med mig?
13 år12. november 2011 kl. 14:43
re: 17,3 kg med Lene Hansson
Wauuw.. STORT tillykke, det er SÅ sejt! :]
13 år12. november 2011 kl. 18:02
Jeg ville ikke kunne finde ud af hvad og hvornår man må spise det og det sammen. Og vil heller ikke, har læst alle hendes bøger....men god fornøjelse...
13 år12. november 2011 kl. 19:53
Flot start:o)

Har engang forsøgt mig med LH opskrifter og anbefalinger, men det var simpelthen for svært for mig;o) - kunne ikke få det til at passe med min hverdag og så synes jeg også at der var mange dyre ingredienser som jeg ellers aldrig ville få behov for at købe, men ingen tvivl om at hun er dygtig og ved hvad hun taler om.

Denne gang har jeg sat mig for at det er SIDSTE gang i dette liv jeg sætter en ændring igang. Jeg har sat mig et mål og strammet det yderligere, da jeg var godt igang. Spiser efter sammensætningen på denne side og går efter glade smileys. Jeg har nu været igang præcis 3 uger og har i dag tabt præcis 7 kg. Har endda været ude med kollegaer og til to gange fødselsdag - så jeg er GLAD.

Uanset hvad vi vælger at følge er det vigtigste nok at finde det der passer bedst ind i vores hverdag og det der motiverer os mest. Så fortsat held og lykke med LH flot kæmpet til nu:o)

Kh Nystart2011
13 år13. november 2011 kl. 08:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...