#2 af Autum (slettet)
re: VÆGTTAB PÅ CA. 20 KG nr 3.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
HALLO - er der ingen der er med mere ????
Mit resultat var at jeg havde tager 200 g på til vejningen.
Det skal der helt sikkert laves om på.
Hva' med jer ?
Mit resultat var at jeg havde tager 200 g på til vejningen.
Det skal der helt sikkert laves om på.
Hva' med jer ?
13 år5. november 2011 kl. 09:41
TinneU (slettet)
Jeg er her stadig. Jeg har egentlig haft en okay uge, har i hvert fald tabt mig en del. Men har også været rigtig meget efter mig selv, så det har været en hård uge, men det er nu rart at se at det lønner sig i sidste ende.
13 år5. november 2011 kl. 10:39
Fru Mor (slettet)
Jeg er her også :-)
Her går vægten stille og roligt ned... :-) Efter at have ammet i 13 mdr, hvor vægten praktisk talt ikke har villet flytte sig overhovedet ....:-/
Jeg er lige gået i gang med at spise Kelpasan, nogen der kender det? ...spiser det fordi jeg ikke får Jod nok (længere historie ;-) Damen i helsekostbutikken sagde ved udlevering at det var med til at styrke forbrændingen??!!!
Go taber uge også til jer :-)
KH Fru Mor
Her går vægten stille og roligt ned... :-) Efter at have ammet i 13 mdr, hvor vægten praktisk talt ikke har villet flytte sig overhovedet ....:-/
Jeg er lige gået i gang med at spise Kelpasan, nogen der kender det? ...spiser det fordi jeg ikke får Jod nok (længere historie ;-) Damen i helsekostbutikken sagde ved udlevering at det var med til at styrke forbrændingen??!!!
Go taber uge også til jer :-)
KH Fru Mor
13 år5. november 2011 kl. 12:33
blåhval
Tilbage igen efter en uge på kursus med dejlige buffetter. Og så lige familiefest med gåsesteg og ris a la mande.Fik dog tabt 200 g. Er tilfreds. Skal til at lægge madplan for næste uge. Motivationen er lidt i bund, så det er ikke så godt.
13 år6. november 2011 kl. 15:01
Autum (slettet)
uha da det lyder til du har fået "så hatten passer" kære blåhval.
Op med humøret, og få lagt den madplan, og ikke mindst HOLD DEN
Held og lykke
Op med humøret, og få lagt den madplan, og ikke mindst HOLD DEN
Held og lykke
13 år8. november 2011 kl. 19:17
blåhval
Tak Blyant. Er dog postiv over vægttabet. En af mine medkursister måtte lige et smut hjemmeom og sove torsdag til fredag, og han havde taget 2,5 kg på. Oh ve oh chok, så da min vægt sagde minus 200g var jeg meget lettet.
Har dog været ramt af to dødsfald i omgangskreds og familie, så det bliver forhåbentlig stand by fra min side.
Har dog været ramt af to dødsfald i omgangskreds og familie, så det bliver forhåbentlig stand by fra min side.
13 år9. november 2011 kl. 09:00
blåhval
Så kom hævnen. Total stilstand, men det var nok også at forvente oven på sådan en uge. Har dog også tankerne lidt andre steder på grund af dødsfald lidt ude i familien, og meget sygdom i omgangskredsen.
Skal nok komme op på hesten igen, når jeg altså får indfanget den. ;-)
Skal nok komme op på hesten igen, når jeg altså får indfanget den. ;-)
13 år10. november 2011 kl. 11:48
Autum (slettet)
uha ja når livet er hårdt ved dig, blåhval, så er det let at falde for fristelserne. Dog er det flot at du "står stille"
Held og lykke med den nye uge.
Jeg har tabt 200g er super lykkelig for det, så går det den rigtige vej.
Held og lykke med den nye uge.
Jeg har tabt 200g er super lykkelig for det, så går det den rigtige vej.
13 år10. november 2011 kl. 14:40
blåhval
Hej Blyant
så blev det til et kilo mindre i løbet af denne uge, så det er dejligt. Kan se at tråden er gået i stå, så tak for støtte i den forgange tid. Og held og lykke med fremtidigt vægttab.
så blev det til et kilo mindre i løbet af denne uge, så det er dejligt. Kan se at tråden er gået i stå, så tak for støtte i den forgange tid. Og held og lykke med fremtidigt vægttab.
13 år17. november 2011 kl. 10:53
Nå med ugens citat er:
”Accepter fuldstændig ansvar både for forståelse og for at blive forstået.”
Go' taber uge til jer alle