#2 af nystart2011 (slettet)
Hvad skal du spise til aften idag?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+nystart2011 (slettet)
re: Hvad skal du spise til aften idag?
Hej Jeanette78,
Jeg skal spise boller i selleri. Laver det helt ordinært med kartofler og sovs til familien. Dog kommer jeg til at spise noget der svarer til én stor kødbolle og 2-300 gram selleri og kun det sovs der "sidder" på sellerien. Glæder mig allerede:o)
Jeg skal spise boller i selleri. Laver det helt ordinært med kartofler og sovs til familien. Dog kommer jeg til at spise noget der svarer til én stor kødbolle og 2-300 gram selleri og kun det sovs der "sidder" på sellerien. Glæder mig allerede:o)
13 år30. oktober 2011 kl. 09:51
biologi c
grønsagslagsange fra aldi. den er super god.
13 år30. oktober 2011 kl. 14:56
Tanjaknoth (slettet)
kyllingeoverlår krydret og stegt i ovnen - sprød skind er okay at spise da det indeholder en stor mængde protein og næsten ingen fedt.. - en ting jeg lige vil understrege igen, da mange er af den gamle opfattelse at kyllingeskind og svær på en steg er helt forbudt.. man skal bare fjerne det fedt der sidder på begge dele.. smiler...
til kyllingen skal jeg have letkogt broccoli og revet gulerod, græske kartofler og en hjemmelavet dressing af skyr citron, krydderurter og hvidløg...
til kyllingen skal jeg have letkogt broccoli og revet gulerod, græske kartofler og en hjemmelavet dressing af skyr citron, krydderurter og hvidløg...
13 år30. oktober 2011 kl. 15:25
Lovely
Har lige købt en pandekagebager - så rent undtagelsesvis vil vi fejre en specielt dejlig weekend med pandekager til aftensmad - sukker/syltetøj til mand og børn - uden fyld til mig (måske lidt sukkerfri nutella eller sukring og kanel)
Laver dem uden sukker - men dog med hvedemel.
Lovely
Laver dem uden sukker - men dog med hvedemel.
Lovely
13 år30. oktober 2011 kl. 15:31
Søger inspiration dagens aftensmad, hvad skal du spise idag?