Ugens Taber (Uge 43)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens Taber (Uge 43)
- Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)
13 år28. oktober 2011 kl. 10:58
re: Ugens Taber (Uge 43)
Så er det ugens taber tid igen...tiden går stærkt, bare det gik lige så hurtigt med at tabe kiloene:-)

Titlen går i denne uge til mona0524, der har tabt 2 kg siden sidst. Rigtig flot og stort tillykke.

Her kommer alle resultater og jeg er ikke stolt over at ligge i bunden, men sådan er det jo når jeg forveksler efterårsferie med spiseferie. Jeg har sparket mig selv tilbage på sporet og går efter en bedre placering i næste uge og i hvert tilfælde efter at være i minis i stedet for plus. Er I med på det frumor og katj?

mona0524 -2
labepe -1,9
HrJensen -1,7
sandrapetersen1990 -1,3
heidi1988 -1
karina lykke -1
TinneU -1
Moulin -0,9
diva82 0
sallysørøver 0

Fru Mor +0,4
katj +0,5
vestrup +1

Velkommen til de nye: Blyant, nystart2011 og PFuglsang
13 år28. oktober 2011 kl. 11:03
:-) Hæ hæ
Jeg har da vidst skrevet forkert i opdateringen...tænker åbenbart på mig selv som tungere ;-)
Har tabt 600g. i stedet for plus 400g. ....men så kommer det jo nok til at se lidt meget pænt ud i næste uge...det hvis altså jeg kan skrive rigtigt ;-)

Tillykke med alle de tabte kilo :-)))

KH Fru Mor
13 år28. oktober 2011 kl. 11:15
hold da op. ja lige pludselig gik det stærkt nedad. tak for hilsnerne. jeg håber jeg kan holde bare lidt af stilen til næste uge. skønt at være under bmi 30 og så kunne nøjes med at være overvægtig og ikke fed længere. er lidt stolt af mig selv i dag

mona
13 år28. oktober 2011 kl. 14:24
Tillykke mona! Det er da rigtigt flot!

Jep Vestrup - kan sagtens præstere et minus i næste uge! for allerede nu er der minus at spore!!

Så god taber uge alle sammen!
13 år29. oktober 2011 kl. 07:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...