#11 af diva82 (slettet)
Ugens taber uge 42 - vejning
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+diva82 (slettet)
re: Ugens taber uge 42 - vejning
Her siger vægten 62,7 kg.
13 år20. oktober 2011 kl. 22:20
bruger slettet
93,8
Undskyld :(
Undskyld :(
13 år20. oktober 2011 kl. 23:05
Katj (slettet)
håber jeg kannå det - har bare haft gæster og travlt travlt travlt..
men 124,1 kg
men 124,1 kg
13 år21. oktober 2011 kl. 00:06
heidi1988 (slettet)
Vægten sagde: 58,5 i går:( Ikke godt, slet ikke godt. Især ikke fordi den stod på 57,3 lørdag morgen...
13 år21. oktober 2011 kl. 09:52
vestrup
@sandrapetersen1990
Hej Sandra
Reglerne fremgår af det første indlæg i denne tråd, men jeg sætter dem ind igen her:
- Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)
Det vil altså sige at jeg har noteret din vægt for denne uge og melder du ind igen i næste uge er du med i konkurrencen.
Reglerne fremgår af det første indlæg i denne tråd, men jeg sætter dem ind igen her:
- Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)
Det vil altså sige at jeg har noteret din vægt for denne uge og melder du ind igen i næste uge er du med i konkurrencen.
13 år21. oktober 2011 kl. 20:18
sandrapetersen1990 (slettet)
re: @sandrapetersen1990
Super :) mange tak for det!
13 år21. oktober 2011 kl. 20:45
katzen (slettet)
re: @sandrapetersen1990
Glemte helt at få srkevet min vægt ind i torsdags, 122,3.
Håber den kan blive noteret, så jeg er på listen i næste uge.
Mvh Katrine
Håber den kan blive noteret, så jeg er på listen i næste uge.
Mvh Katrine
13 år24. oktober 2011 kl. 07:51
Inni (slettet)
Hmm, lige en lille Off Topic-kommentar. Og så er den vist alligevel relevant...
Ugens Taber lyder så negativt. Også i forhold til, at vores hjene har det skidt med at tabe noget som helst. (*Henvisning til diverse kloge hoveder, der mener, at man bør "slanke sig" frem for at "tabe sig", fordi hjernen automatisk vil forsøge at "rage til sig" i stedet for at miste noget.*) Og så er der det der med at være en taber, som ingen vel har lyst til.
SÅ - jeg vil bare i en positiv ånd foreslå, at Ugens Taber bliver omdøbt til Ugens Piberenser eller Ugens Slanke Siv eller hvad der nu klinger knap så taber-agtigt. :-) Derudover er det jo en skøn idé, og jeg vil gerne være med, så snart jeg får fremskaffet en vægt.
Ugens Taber lyder så negativt. Også i forhold til, at vores hjene har det skidt med at tabe noget som helst. (*Henvisning til diverse kloge hoveder, der mener, at man bør "slanke sig" frem for at "tabe sig", fordi hjernen automatisk vil forsøge at "rage til sig" i stedet for at miste noget.*) Og så er der det der med at være en taber, som ingen vel har lyst til.
SÅ - jeg vil bare i en positiv ånd foreslå, at Ugens Taber bliver omdøbt til Ugens Piberenser eller Ugens Slanke Siv eller hvad der nu klinger knap så taber-agtigt. :-) Derudover er det jo en skøn idé, og jeg vil gerne være med, så snart jeg får fremskaffet en vægt.
13 år24. oktober 2011 kl. 11:57
bruger slettet
Jeg synes da netop, at det er sjovt at bruge ordet "taber" som noget positivt.
13 år24. oktober 2011 kl. 12:27