#1 af TheLady
Mine kilo klistrer til min smækre figur - HI HI HI
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+TheLady
Pyyyyyyyyyyyyyyyyy hvor mine runde former elsker mig :-):-). Og ja jeg gør en masse: diætist ( har tabt 16 kg på 10 mdr. Svømning 1 x om ugen, Pilates 1 x om ugen og cykler ca 15 km om dagen til en eller anden ""skøn"" serie på cyklen foran tv......MEN MEN min vægt står stort set stille. Er der andre der har prøvet det??? :-D fra mig
13 år4. oktober 2011 kl. 13:36
calcit
re: Mine kilo klistrer til min smækre figur - HI HI HI
hvis du læser i min tråd vil du se det er normalt....
13 år4. oktober 2011 kl. 14:13
TheLady
Mine kilo klistrer til min smækre figur - HI HI HI
Kære Calcit. Tak for god tilbagemelding. Jeg har fået taget mine stofskiftetal mange gange - der er bare ikke noget i vejen. Jeg ligger i den ""lave"" ende af normalen ( hvad det så end er) Hvor er det godt for dig at du fik den anden medicin - hvad hedder den?? Krum hals og sidevind til os begge. :-) Hilsen Janne
13 år5. oktober 2011 kl. 08:40
katzen (slettet)
Da du ikke skriver noget om hvor meget du vejer (altså hvor mange kcal du ca forbruger i basis) og hvilken kost du spiser (indtag af kcal) kan det godt være lidt svært at svare på ;)
Kan man få lov at høre lidt mere??
Hilsen Katzen (Personlige dagbøger: Katzen er på banen igen!)
Kan man få lov at høre lidt mere??
Hilsen Katzen (Personlige dagbøger: Katzen er på banen igen!)
13 år5. oktober 2011 kl. 09:27
TheLady
Det kan man godt :-) jeg har tabt 16 kilo fra midt oktober 2010 - vejer nu 77,5 kg. Jeg har lagt sukker og det forkerte fedt på hylden og drker for 1. gang i mit liv daglig motion - det er jeg faktisk belevt rigtig glad for. Ikke meget for at indrømmedet - :-). Det skal så siges at jeg har et på kroniske sygdomme med fast daglig medicin til følge. Og så er min overgangsalder på fuld styrke.
13 år8. oktober 2011 kl. 09:45
calcit
Hvad mener du med at overgangsalderen tager det bogstaveligt...?
MIne nye piller hedder liothyronin....man ved at folk får det bedre men det er lidt forsøgsagtigt .....så måske dukker der bivirkninger op over tid...?
Normale læger ved ikke en disse om stofskiftebehandling....ikke nok....for det er en hårfin grænse. I mit tilfælde skal jeg i forhold til andre ligge i den høje ende af medicin....og det kan give problemer med en arrogant læge som ved bedre....
MIne nye piller hedder liothyronin....man ved at folk får det bedre men det er lidt forsøgsagtigt .....så måske dukker der bivirkninger op over tid...?
Normale læger ved ikke en disse om stofskiftebehandling....ikke nok....for det er en hårfin grænse. I mit tilfælde skal jeg i forhold til andre ligge i den høje ende af medicin....og det kan give problemer med en arrogant læge som ved bedre....
13 år8. oktober 2011 kl. 10:11
KarinaHadsten (slettet)
Jeg har også i forbindelse med et længerevarende vægttab tidligere oplevet stilstand i vægt selvom jeg gjorde alt det rigtige og havde underskud på min kallorieballance hver dag. Men nogle gange holder kroppen bare på det den får.
Men jeg tænker også hvor høj er du? Hvor meget har du planer om at ville tabe. Måske kroppen lige skal vænne sig til tanken. Og måske synes din krop at den har nået målet.
Men jeg tænker også hvor høj er du? Hvor meget har du planer om at ville tabe. Måske kroppen lige skal vænne sig til tanken. Og måske synes din krop at den har nået målet.
13 år11. oktober 2011 kl. 09:28
KarinaHadsten (slettet)
Hov lige en ting mere. Husk at glæde dig over de mange kilo du allerede har tabt og alle de andre skjulte gode effekter af din nye sunde livsstil.
13 år11. oktober 2011 kl. 09:29
Henter...