Nu er jeg her

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nu er jeg her
Tjae.... Nu er jeg her.

For nu skal det være slut. Den sætning er sagt mange gang før, men håber at denne gang er det sidste gang.

Vægten siger 98 kg, maven hænger, lårene klasker lidt for meget mod hinanden, og huden er grim. Det skal være slut.

Har over det sidste ½ års tid opbygget et nogenlunde motions program med træning ca 3 gange i ugen, hvoraf den ene er hård boksetræning. Det er ikke optimalt kun at træne 3 gange i ugen. Men det er langt bedre end det har været, og dermed en start.

Har et aktivt butiksarbejde og får derigennem også gået en del af alle de der mange skridt.

Men alligevel kravler kg'erne stille på. Det lykkedes med sidste vinter at komme under de 100 kg, og jeg var ikke til at skyde igennem. Men siden har det stået noget stille og der er kommet et par kg tilbage.

Men min kost er noget skidt. Jeg spiser ikke nok, og ofte af det forkerte. Eksempel fra idag med den første indtastning har jeg underspist med ca 700 kcal, og været på MacD til frokost til "belønning" for hovedrengøring af hytten.
Her satser jeg virkelig på, at Madital kan hjælpe mig på vej. Tvinge mig til at spise nok, og spise rigtigt!

Og så får jeg brug for alle jer. For støtten fra kæresten er forsvindende lille. Hun spiser det samme som mig, men er en af de heldige, som ikke bliver runde af det.
Så I bliver min støtte når det går skidt.

Målet er sat, omend lavt med -9 kg inden jul. Det kan sikkert sættes meget højere. Men for ikke at få en dårlig oplevelse med alt det her, skal vægten bare hedde 90 kg når det er tid til juleferie.
13 år2. oktober 2011 kl. 20:13
re: Nu er jeg her
velkommen til...om andre kan hjælpe??? er jo kun din beslutning....dit næste mål bør vel være lødig kost og nul fedt mad= Mac donalds .Du skal værne om din krop som du åbenbart har forsømt for længe......der er ingen lette løsninger og du skal ville det.....
13 år2. oktober 2011 kl. 21:12
re: Nu er jeg her
jeg syntes dit mål er fint;) Gå seriøst efter det. Og bedst af alt tænk på hvordan du har det 9 kg lettere.

Held og lykke med det.

KH Taber yoyo Randers NØ
13 år2. oktober 2011 kl. 21:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...