Ugens taber (uge 39)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vestrup
re: Ugens taber (uge 39)
Pga. nedbrud på vores internet har jeg ikke kunne lægge resultaterne af ugens taber på. Men nu er der kontakt til the world wide web igen og jeg kan skrive stort tillykke til denne uges taber, som er tvær med et rigtig flot tab på 2,6 kg. Godt tabt:-)
Her er alle resultater:
tvær -2,6
betty39 -2
katj -1,9
katzen -1,3
LisbethD -1,2
mona0524 -1
vestrup -0,9
annetynd -0,7
GreteB -0,6
HrJensen -0,3
labepe 0
karina lykke +0,1
stump81 +4
Flotte tab synes jeg, men desværre også nogle plusser - stump81 har du skrevet forkert vægt ind for jeg synes at plus 4 lyder ret voldsomt.
- også velkommen til de nye NIVS, tolu, tab10kg og liza35. Vi er 110 tabere på listen, men ikke så mange der melder ind hver uge. Håber det ændrer sig.
God taberuge til jer alle...
Her er alle resultater:
tvær -2,6
betty39 -2
katj -1,9
katzen -1,3
LisbethD -1,2
mona0524 -1
vestrup -0,9
annetynd -0,7
GreteB -0,6
HrJensen -0,3
labepe 0
karina lykke +0,1
stump81 +4
Flotte tab synes jeg, men desværre også nogle plusser - stump81 har du skrevet forkert vægt ind for jeg synes at plus 4 lyder ret voldsomt.
- også velkommen til de nye NIVS, tolu, tab10kg og liza35. Vi er 110 tabere på listen, men ikke så mange der melder ind hver uge. Håber det ændrer sig.
God taberuge til jer alle...
13 år2. oktober 2011 kl. 19:47
Katj (slettet)
re: Ugens taber (uge 39)
Dejligt du kom i forbindelse med verden igen vestrup!
og tillykke til tvær med det superflotte vægttab!!
:)
Katj
og tillykke til tvær med det superflotte vægttab!!
:)
Katj
13 år2. oktober 2011 kl. 22:33
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)