Ny start

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny start
Så. Nu skal det ske.
Min kæreste gik fra mig for lidt over en måned siden... Siden da har den stået på usunde spisevaner og at ligge i forsterstilling.
Men nu skal der ske noget. Nu vil jeg af med de overflødige 30 kilo, og jeg håber at få lidt styrke herinde fra.
13 år30. september 2011 kl. 21:47
re: Ny start
der plejer at være god hjælp at hente herinde - håber du kommer ovenpå igen og kommer af med de 30 kilo!!!
mvh
Katj
13 år30. september 2011 kl. 22:19
Jeg er også ny herinde og vil gerne smide 20 kg, jeg synes det er lidt svært at orientere sig herinde..men det bliver vel bedre :)
13 år1. oktober 2011 kl. 10:19
Sejt! Det er bare med at komme i sving! Det er dit liv, som du er hovedpersonen i! Og når den tid kommer er det nok også nemmere at finde en ny sød kæreste, hvis du er glad! Jeg håber, det går godt!
Kh fatty chick :-)
13 år5. oktober 2011 kl. 17:48
hej Ymer

jeg kender det godt med lav motiovation og ingen lyst til at komme ud af sengen. men i mandags fik jeg den tanke at jeg fortjener et bedre liv, og det indebærer også at jeg skal tabe mine 25 ekstra kilo. så jeg meldte mig ind i dag, efter en anbefalding fra en veninde. :)

så jeg er også helt ny her, og hvis du har brug for støtte, kan vi to hjælpe hinanden på vej mod slankere krop og bedre velvære. jeg ved, i hvert fald, at jeg får brug for hjælp undervejs og vil også være glad hvis jeg kan hjælpe dig.

det skal nok blive så godt at du vil kigge på denne tid som det første skridt mod et liv hvor du er glad!
knus
Elsy
13 år6. oktober 2011 kl. 01:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...