#2 af Katj (slettet)
Én gang til - fra 105.5 til 75 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Katj (slettet)
re: Én gang til - fra 105.5 til 75 kg
held og lykke med det - og ja det kræver rå viljestyrke og enormt hårdt arbejde - altid!! Det er jo ikke gjort med at tabe sig - man skal blive ved med at holde stilen ;)
så gør op med dig selv at det er en NY LIVSSTIL du skal have og ikke en kur...
God arbejdslyst
Katj
så gør op med dig selv at det er en NY LIVSSTIL du skal have og ikke en kur...
God arbejdslyst
Katj
13 år23. september 2011 kl. 07:26
Cloud (slettet)
Det skal nok lykkes for dig, hvis du vil :)
Selv er jeg også 178 høj og har tabt mig ned til nu 77 kg. (mål 74-75 kg) Jeg tror ikke på sultekure og ekstremt underindtag af kalorier, derfor har jeg indført masser af motion i mit dagsprogram. Jeg cykler og styrketræner ca. 6 dage om ugen og spiser omkring 2400 kcal hver dag. Det har hjulpet mig meget, at få styr på kosten ved at indtaste ALT her på madital.
Jeg tror du gør helt rigtigt i, at bruge et år på dit vægttab og så tabe dig stille og roligt. For mig at se, er det vigtigt, at man får indarbejdet nogle gode og sunde spisevaner som man kan holde ud at leve med resten af livet, i stedet for at snuppe en eller anden lynkur, hvor man tager det hele på igen :)
Pøj pøj :)
Selv er jeg også 178 høj og har tabt mig ned til nu 77 kg. (mål 74-75 kg) Jeg tror ikke på sultekure og ekstremt underindtag af kalorier, derfor har jeg indført masser af motion i mit dagsprogram. Jeg cykler og styrketræner ca. 6 dage om ugen og spiser omkring 2400 kcal hver dag. Det har hjulpet mig meget, at få styr på kosten ved at indtaste ALT her på madital.
Jeg tror du gør helt rigtigt i, at bruge et år på dit vægttab og så tabe dig stille og roligt. For mig at se, er det vigtigt, at man får indarbejdet nogle gode og sunde spisevaner som man kan holde ud at leve med resten af livet, i stedet for at snuppe en eller anden lynkur, hvor man tager det hele på igen :)
Pøj pøj :)
13 år23. september 2011 kl. 07:30
katzen (slettet)
Velkommen Nuni.
Det lyder til du har været en masse igennem mht kure.
Men nu har du fundet det rigtige sted! Hvis du gør brug af at taste AL din mad ind hver dag og får styr på dit kcal indtag og dyrket motion, så skal det nok gå nedad.
Du skal bare huske (som andre også har nævnt) at leve på en måde du kan gøre permanent, for det skulle jo ikke gerne være en kur hvor du tager det hele på bagefter, men en livsstilsændring der holder dig slank for livet.
Jeg glæder mig til at følge din vej ned af stigen!
Mange hilsener Katzen (Tråd: Personlige dagbøger: Katzen er på banen igen!)
Det lyder til du har været en masse igennem mht kure.
Men nu har du fundet det rigtige sted! Hvis du gør brug af at taste AL din mad ind hver dag og får styr på dit kcal indtag og dyrket motion, så skal det nok gå nedad.
Du skal bare huske (som andre også har nævnt) at leve på en måde du kan gøre permanent, for det skulle jo ikke gerne være en kur hvor du tager det hele på bagefter, men en livsstilsændring der holder dig slank for livet.
Jeg glæder mig til at følge din vej ned af stigen!
Mange hilsener Katzen (Tråd: Personlige dagbøger: Katzen er på banen igen!)
13 år23. september 2011 kl. 09:02
bruger slettet
Det er virkelig dejligt at føle at man bliver støttet! tak! jeg ved at der er mange ting der skal ændres og det bliver ikke en sjov omgang, men benhårdt arbejde, men jeg ønsker virkelig det her, så er nødt til at ændre de ting som skal ændres..
det bliver spændende at følge jer andre ogå, det gør det nemmere når man ved at man ikke er alene :-)
det bliver spændende at følge jer andre ogå, det gør det nemmere når man ved at man ikke er alene :-)
13 år23. september 2011 kl. 10:56
bruger slettet
hej alle sammen..
jeg har flyttet denne tråd over i dagbog, så i skal være velkomne til at følge med og kommentere derinde :-))
mvh
nuni
jeg har flyttet denne tråd over i dagbog, så i skal være velkomne til at følge med og kommentere derinde :-))
mvh
nuni
13 år23. september 2011 kl. 13:59
Lisbeth D (slettet)
Storry of my live;)
Held og lykke
KH lisbeth ( taber yoyo Randers NØ
Held og lykke
KH lisbeth ( taber yoyo Randers NØ
13 år23. september 2011 kl. 14:34
Jeg har endda prøvet en operation, hvor der blev indsat en form for fyldt ballon i min mavesæk, så jeg kun kunne spise 100 gr pr. måltid (den første nat var det værste helvede jeg nogensinde har prøvet i og med at min krop prøvede at udstøde den - hvilket medførte sindssyge opkastninger hvert 10 minut!). Det hjalp og jeg tabte 15 kg på et halvt år. Hvorefter jeg tog alle 15 plus fem til på det næste halve år..
Og nu er jeg så 30.5 kg fra mit mål igen. 105.5 kg er jeg igen oppe på. Det ville være let at give op, da jeg har haft yoyo vægt hele mit liv - og vi snakker altså Oprah-style.. Men jeg ønsker virkelig at tabe mig, til trods for at det virker SÅ uoverskueligt lige nu..
Så jeg har besluttet mig for at give mig selv et år - lidt inspireret af programmet på tv3 ekstremt fed - et år til at redde livet..
Jeg er ret heldig at være en høj pige, men er så uheldig at jeg er æbleformet og 80 % af fedtet sidder omkring maven. Hvilket også er livsfarligt.. Jeg er udemærket klar over det og jeg vil så gerne ændre mine vaner. Det er bare så svært.¨
Jeg vil bare så gerne føle mig smuk og attraktiv igen. Så nu prøver jeg én gang til.. Håber at det lykkes denne gang..