Minus 18 kg !!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Minus 18 kg !!!
Nu vil jeg lige prøve at lave et indlæg også.

Min startvægt var på 94,4 kg for 1-2 måneder siden, jeg har nu tabt mig ned på 83,9 så det er 10,5 kg der røget, og det er dejligt.
Desværre var jeg på vægten nede i fitnesssdk i fredags hvor vægten stod på 76,6 og hurra hvor blev jeg glad.. Desværre stod der et skilt med den ikke virkede idag, så måtte en tur ud og købe en ny vægt hvor den altså stod på 83.9 (skal da lige love for den snød mig) Øv øv, og grundet det store vægttab blev weekenden fejret med pizza, slik, lasagne, hotdogs, sodavand og en ordenltig bytur med veninderne.. Dobbelt øv!!

Nå, der er jo ingen vej udenom. Må op på hesten igen.. Var imorges til spinning + stram op, og skal afsted til stram op, step og styrke + boksning i aften..

Jeg VIL ned under 80 kg til weekenden, og jeg ved med masser af motion og virkelig tænke på kalorie indtag burde det være muligt...

Igen, gud hvor var det træls med den vægt. Havde lige fået fortalt hele familien om det store vægttab :-(
13 år19. september 2011 kl. 12:00
re: Minus 18 kg !!!
Rolig nu! At tabe fire kilo inden weekenden er jo stort set umuligt, selv i programmer i tv hvor der bliver fulgt godt op på folk, smider de oftest under tre kilo om ugen (på trods af 100 kilos overvægt). Lad dig selv nyde, at du har haft en dejlig weekend med bytur og hygge, og så op på hesten igen!
Når der var så stor forskel på vægten, skal du nok se, at den også var i stykker i fredags, så selvom du nok har en del væske i kroppen, har du altså ikke taget syv kilo på i weekenden..

Tag den med ro! Og held og lykke med at nå drømmevægten :)
13 år19. september 2011 kl. 12:12
Ja vægten har helt sikkert også været i stykker i fredags, har købt min egen og det er den der måler 83,9. Har du en ide om hvor meget man tager på i væsk på sådan en weekend ?
Er bare så træt af jeg lige nåede at blive så glad, det var virkelig som at få et kæmpe gonk i hovedet idag :-(
13 år19. september 2011 kl. 14:35
Jeg tror det er meget forskelligt, hvor meget væske du tager på...

Jeg kan nemt svinge med 3 - 4 kg - også dengang jeg var 8 kg. lettere kunne min vægt svinge med 4 kg. fra en dag til en anden. Nogle har bare lettere ved at binde væske til kroppen end andre...

Men husk også at større madindtag = mere mad i mavsen :-) Det skal også lige ud igen...
13 år19. september 2011 kl. 14:44
Hold da op, det var vildt.. Når jeg skal ned og træne i aften skal jeg have målt min fedtprocent, jeg spinner og styrketræner mindst 2 timer om dagen - hver dag undtagen søndag, så der må altså være røget nogle kilo på i muskelmasse der måske presser min vægt op.

Vil bare gerne snart ned under de 80 kg, brydes mig ikke meget om det 8 tal :-)
13 år19. september 2011 kl. 14:50
Har stået foran fjernsynet med min hulahop ring i ca. 60 minutter, kan lige hilse at sige man får ømme hofter af det :-) Men forhåbentlig hjælper det lidt på taljen :-)
Andre der har gode råd til effektiv trænning herhjemme :-)??
13 år19. september 2011 kl. 15:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...