Ugens Taber (uge 37)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens Taber (uge 37)
- Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)
13 år16. september 2011 kl. 09:17
re: Ugens Taber (uge 37)
Så er det igen tid til at kåre ugens taber og det glæder mig at kunne skrive at Solakka er den der løber med titlen i denne uge - hele 2,7 kg er der røget af hende i den forgangne uge. STORT tillykke.

Her kommer alle resultater, hvor der generelt er flotte tab, lidt stilstand og et enkelt plus, men betty39 giver os nok baghjul i næste uge så:

solakka -2,7
hanemor -1,7
annetynd -1,3
HrJensen -1,1
karina lykke -1
katzen -0,9
tvær -0,4
vestrup -0,3
mona0524 -0,2
Maccmacc -0,1
katj 0
Mujer 0

betty39 +1

Velkommen til de nye:
kristina1312
liseeee
maes
GreteB

hav en skøn taber weekend alle sammen :-)
13 år16. september 2011 kl. 09:22
Tillykke Sol!!!
Dejligt at høre det er dig der er vinder :)
13 år16. september 2011 kl. 10:30
Tillykke - det er dælme et flot vægttab :-)

Jeg er personligt stolt af endnu en topplacering - jeg kan godt se, at jeg som mand ikke rigtigt kan konkurrere med jer piger om førstepladsen. Jeres vægt svinger jo meget mere end min.

Det har jeg så også læst mig til er helt naturligt. Men så trøster jeg mig med, at jeg de samme steder har læst at jeg på den lange bane burde have nemmere ved at tabe kiloene end i har :-D

Så jeg vil fortsætte med at kæmpe for mine 4. og 5.-pladser her og tage dem som en sejr. For meget højere end 1,1 kg kommer jeg nok aldrig ;)
13 år16. september 2011 kl. 17:56
Tillykke med titlen.
13 år17. september 2011 kl. 18:40
Stort tillykke med titlen!!!

Jeg kom da på anden pladsen, hvilket jeg er ret stolt af!!! :)
13 år17. september 2011 kl. 18:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...