Ny.....
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ablanu
re: Ny.....
Personligt får jeg motivation af at sætte et mål herinde og så taste alt ind.. Så kan man godt ende med lige at tage en lille gåtur om aftenen, får at få det ekstra minus på kaloriekontoen ;)
Sørg for at sætte et realistisk mål (ikke mere end ½ kilo om ugen), det gør det knap så slemt at falde i en gang imellem, og hvis man har et for ambitiøst mål og så træder ved siden af en enkelt gang, kan det hurtigt gøre en enorm forskel, hvorved man kan ende med at sige, at nu er det hele også lige meget..
Ud over det: En tråd herinde (har selv en, ***forældet link er fjernet***). Lidt om dig selv, hvad du gerne vil opnå, evt hvorfor.. Og skriv så i den jævnligt. Det kan holde dig på sporet, og så er det altid hyggeligt, når folk kigger ind og kommenterer ;)
Sørg for at sætte et realistisk mål (ikke mere end ½ kilo om ugen), det gør det knap så slemt at falde i en gang imellem, og hvis man har et for ambitiøst mål og så træder ved siden af en enkelt gang, kan det hurtigt gøre en enorm forskel, hvorved man kan ende med at sige, at nu er det hele også lige meget..
Ud over det: En tråd herinde (har selv en, ***forældet link er fjernet***). Lidt om dig selv, hvad du gerne vil opnå, evt hvorfor.. Og skriv så i den jævnligt. Det kan holde dig på sporet, og så er det altid hyggeligt, når folk kigger ind og kommenterer ;)
13 år12. september 2011 kl. 20:45
katzen (slettet)
Hej Kristina. Velkommen til!
Jeg vil gerne starte ud med at være positiv og sige "tillykk". Erkendelsen af at man bør gøre noget af det første vigtige step.
Jeg har mange gange prøvet at tabe mig for at falde i. DU er havnet det helt rigtige sted.
For osm Ablanu skriver, så er der masser af motivation at hente herinde.
Jeg vil også foreslå dig at sætte dig et mål og taste kcal ind. Jeg er helt enig med Ablanu at man godt kan være lidt aktiv sidst på dagen for at tingene skal falde ud til den "rigtige side", fordi man bliver lidt bidt af det :D
Held og lykke Kristina. Jeg glæder mig til at følge din vej ned af stigen, sammen med os andre.
Jeg har selv en tråd i personlige dagbøger der hedder Katzen er på banen igen!
Så kan du jo læse lidt med, hvis du føler for det :)
Det føler jeg i hvert fald kan være motiverende - at læse lidt om andres gode og dårlige perioder, op- og nedture. Det hjælper til at man føler man ikke er den eneste i verden med lige netop de problemer man står med :D
Mange hilsener Katzen
Jeg vil gerne starte ud med at være positiv og sige "tillykk". Erkendelsen af at man bør gøre noget af det første vigtige step.
Jeg har mange gange prøvet at tabe mig for at falde i. DU er havnet det helt rigtige sted.
For osm Ablanu skriver, så er der masser af motivation at hente herinde.
Jeg vil også foreslå dig at sætte dig et mål og taste kcal ind. Jeg er helt enig med Ablanu at man godt kan være lidt aktiv sidst på dagen for at tingene skal falde ud til den "rigtige side", fordi man bliver lidt bidt af det :D
Held og lykke Kristina. Jeg glæder mig til at følge din vej ned af stigen, sammen med os andre.
Jeg har selv en tråd i personlige dagbøger der hedder Katzen er på banen igen!
Så kan du jo læse lidt med, hvis du føler for det :)
Det føler jeg i hvert fald kan være motiverende - at læse lidt om andres gode og dårlige perioder, op- og nedture. Det hjælper til at man føler man ikke er den eneste i verden med lige netop de problemer man står med :D
Mange hilsener Katzen
13 år12. september 2011 kl. 21:03
kristina1312 (slettet)
Tak for jeres svar :) Det er gået overraskende godt de 2-3 dage jeg har været i gang nu og i morges sagde vægten -1,1 kg! Så er rigtig glad, men ved selvfølgelig godt det ikke varer ved i det tempo :)
13 år14. september 2011 kl. 14:48
Jeg er en pige på 20 år, er 159 cm høj, og vejede 88,3 kg i morges.
Jeg er helt ny herinde på madital, og jeg ønsker at få succes med dette vægttab mere end noget andet i verden! Jeg er super ked af mit udseende, og får det helt fysisk (og psykisk) dårligt hvis jeg fx. ser et billede af mig selv eller lignende..
På trods af dette har jeg virkelig svært ved at holde motivationen lang tid af gangen! Er der nogle gode råd i kunne tænke jer at dele med mig?
På forhånd tak :)
Mvh Kristina