#2 af Maribel (slettet)
hvorfor nu det?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Maribel (slettet)
re: hvorfor nu det?
Rolig, rolig, rolig! det er helt naturligt, og forsvinder igen. det er ganske enkelt væsk, som ophobes i kroppen. som regel forsvinder det i løbet af de første dage.
13 år12. september 2011 kl. 11:12
gwestrup (slettet)
årh puha...
tak for svaret...
men det er nu alligevel frustrerende.. plus at jeg har helt vildt meget lyst til chokolade, og kan ik stå ligeså godt imod som når det ikke er den tid på måneden... iiii
tak for svaret...
men det er nu alligevel frustrerende.. plus at jeg har helt vildt meget lyst til chokolade, og kan ik stå ligeså godt imod som når det ikke er den tid på måneden... iiii
13 år12. september 2011 kl. 15:22
Katj (slettet)
he he er i samme båd - bare med 1 kilo!!!!!!
og den søde tand VIL bare have noget... øv!!!
men ved det er ovre om et par dage og så kører det igen!
Så på med vanten
Katj
og den søde tand VIL bare have noget... øv!!!
men ved det er ovre om et par dage og så kører det igen!
Så på med vanten
Katj
13 år12. september 2011 kl. 15:27
gwestrup (slettet)
altid noget det ik kun er mig...
men hvad nu hvis jeg så har taget på, grundet min søde tand i øjeblikket... så er det jo noget lort, og så skal man jo næsten starte forfra.. det er jo bestemt ik sjovt.
men hvad nu hvis jeg så har taget på, grundet min søde tand i øjeblikket... så er det jo noget lort, og så skal man jo næsten starte forfra.. det er jo bestemt ik sjovt.
13 år12. september 2011 kl. 15:29
Katj (slettet)
nej det er det ikke - og det allermest sørgelige er at der kun er en selv til at stå i mod!!! ;)
så ja om igen med det der er kommet på... jeg gør mit bedste for at have luft nok i budgettet til at få lidt - det virker fint sys jeg!
så ja om igen med det der er kommet på... jeg gør mit bedste for at have luft nok i budgettet til at få lidt - det virker fint sys jeg!
13 år12. september 2011 kl. 15:31
gwestrup (slettet)
jeg prøver også ihærdigt at stå imod, det er bare hammer hammer svært....
men holder mig selv oppe ved at tænke på at jeg allerede er gået en størrelse ned i bukser og snart en til... men de her dage skal bare lige overstås...
jeg har som regel også luft i budgettet, grundet min motion, men alligevel.....
men holder mig selv oppe ved at tænke på at jeg allerede er gået en størrelse ned i bukser og snart en til... men de her dage skal bare lige overstås...
jeg har som regel også luft i budgettet, grundet min motion, men alligevel.....
13 år12. september 2011 kl. 15:33
jeg er lidt frustreret idag...
er der nogle som kan fortælle mig hvorfor i alverden man tager på bare fordi man har sit månedlige??? det er da nogle ret belastende og irriterende 500 gram... nu gik det jo lige så godt...
HJÆLP!!!!!