Succes

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Succes
ja som overskriften lyder har jeg haft succes og jeg fik lyst til at dele historien for godt 2 år siden besluttede jeg mig for at tabe mig, på det tidspunkt vejede jeg 112 kg (mand 180 cm høj) så jeg burde virkelig få tabt mig i starten gik det også godt jeg tabte de første 10kg uden problemer på en 2 måneder hvorefter jeg fandt denne side og i løbet af et halvt år nåede jeg ned på 84 kg hvorefter jeg endelig ramte ''muren'' mit vægttab gik i stå og efter en måned tænkte jeg ''84 kg er da stadig et godt tal'' og jeg stoppede diæten. Tre måneder senere begyndte jeg at studere på uni og gik fra at være meget aktiv til næsten at sidde stille det meste af dagen, i kan nok godt gætte hvad der skete. Maden blev mere usund og vægten blev større toppede ved 92 efter det første år på uni. Efter sommerferien har jeg taget et semester i praktik som samtidig er i udlandet min kost har ændret sig gevaldigt for jeg har pludselig tid til at lave min mad selv og gå ud og handle med hovedet og ikke maven, og motion får jeg masser af igen. Selvfølgelig begyndte min vægt at falde men den fik et utilsigtet kæmpe dyk pg på 45 dage har jeg tabt mig 11 kg :D og vejer nu 81,2 og har et BMI på 25,1 for en der ikke har været normalvægtig siden han var 16 er det en helt utrolig fornemmelse. Så til alle jer derude der kæmper hårdt og går sur i det bare rolig det kan godt lade sig gøre også selvom ens vægttab stopper i en hel måned og man giver op i et år ;)
13 år9. september 2011 kl. 10:46
re: Succes
13 år9. september 2011 kl. 14:50
re: Succes
Godt gået
13 år9. september 2011 kl. 15:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...