Fra 88 til 71 kg på 4 måneder - uden at droppe rødvinen!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Fra 88 til 71 kg på 4 måneder - uden at droppe rødvinen!
Ja, jeg kan altså godt lide et glas rødvin (eller 2) om aftenen og det var det sidste jeg var villig til at droppe :)

De første 8 kg raslede af på ingen tid, ved blot at droppe slik, kager, snacks, mælk i kaffen og lignende overflødige kalorier, men så gik det ellers i stå. Jeg begyndte at motionere lidt, men det gjorde hverken fra eller til. Spiste næsten ingenting (troede jeg), men ligelidt hjalp det.

Så faldt jeg over Madital.dk. Genialt! Jeg begyndte at veje og tælle kalorier, fandt hurtigt ud af, at jeg spiste de forkerte ting og erstattede "tomme" kalorier med nogen der fylder (bortset altså fra rødvinen).

Nu går det støt og roligt nedad, selv når jeg i perioder ikke længere tæller kalorier. Det meste af garderoben er blevet kasseret og det gør ikke længere ondt knæene at sidde på hug.

Målet er 65 kg. d. 1. december og så skal der købes nyt tøj! Jeg ville blot ønske, at jeg havde gjort dette for 25 år siden. Men dengang var der jo ikke adgang til websites som dette.

Så, tak for et suverænt koncpt, som virkelig har hjulpet.
13 år5. september 2011 kl. 19:55
re: Fra 88 til 71 kg på 4 måneder - uden at droppe rødvinen!
Jeg har også nydt lidt rødvin under mit vægtab.....jeg vil sige min eneste last.....så ingen problemer der...
13 år5. september 2011 kl. 21:41
re: Fra 88 til 71 kg på 4 måneder - uden at droppe rødvinen!
Hjertelig tillykke GreteB
Dejligt at høre du har fundet de guldkorn der skal til for at holde et godt vægttab.
Held og Lykke
:-) Mujer
13 år7. september 2011 kl. 08:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...