#2 af makp (slettet)
Hjælp!!!!!.....
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+makp (slettet)
re: Hjælp!!!!!.....
Hej
Jeg har også trang til slik ind imellem - og for ikke at gå fuldstænig amok spiser jeg et par kyskager - de er så søde at du ikke tømmer posen og billige i kalorier. Mandler hjælper også mig - de er dog noget "dyrer" i regnskabet.
Jeg har også trang til slik ind imellem - og for ikke at gå fuldstænig amok spiser jeg et par kyskager - de er så søde at du ikke tømmer posen og billige i kalorier. Mandler hjælper også mig - de er dog noget "dyrer" i regnskabet.
13 år26. august 2011 kl. 20:50
calcit
jeg har lidt lakridser og tager et par enkelte ellers lige 7 gram mørk choklade eller en guldkaramel.....det er nok til mig...
13 år26. august 2011 kl. 21:19
Christina1985 (slettet)
tak for rådene.. synes bare det er svært her den først fredag hvor jeg normalt ser film og hygger med lidt snolder sammen med min kæreste... men det er jo noget jeg skal vænne mig til...
13 år26. august 2011 kl. 21:22
calcit
glemte lidt mandler og rosiner jeg har et glas med dem blandet....der er så mange kalorier i så det er lige en mundfuldt kun....der er også tørrede abrikoser og dadler som kan fås saftige....igen stort indhold af kulhydrat.....hvis du savner noget lækkert kan lidt bær være erstatning også eller frugt skåret i mundrette bidder...eller en enkelt småkage.....
13 år26. august 2011 kl. 21:27
MrsBennington (slettet)
Jeg må indrømme at det er sejt af de andre at de kan holde sig til en enkelt småkage, eller et par kyskager.. Det kan jeg ikke! Slikket på simpelthen ikke være i huset, for så æder jeg det når trangen bliver for stor. Derimod er mit råd til dig, at have nogle gulerodsstave stående i en skål vand i køleskabet. Det holder dem lækre og sprøde. Der bør altid stå nogle. Derudover er et godt alternativ til fredag aften, at skære frugt i små stykker, og anrette sig en fin tallerken. Ananas, vandmelon, appelsin, æblebåde, fersken og nektariner er rigtig lækkert til en film, og det efterlader dig med god samvittighed. Lige nu er jeg især i en periode hvor jeg kan spise nektariner som slik. Jeg har en pose cookies stående, men de nektariner vi har, er simpelthen så gode at jeg hellere vil spise dem end chokoladecookies! I rema 1000 er der rigtig gode nektariner i øjeblikket. Mums... Ellers drikker jeg mig en kop varm drikke, da det tager meget af sulten, og hvis du er til te, kan det også være en hjælp med sødetabletter. Og som de andre siger, er mandler også gode. Man skal passe på med for mange nødder, men man bør faktisk spise 8 nødder hver dag, fordi de indeholder så meget godt fedtstof. (:
Jeg håber du kunne bruge mine svar til noget, og held og lykke med det! Det er ikke nemt at droppe de søde sager!
Kærligst Kiri
Jeg håber du kunne bruge mine svar til noget, og held og lykke med det! Det er ikke nemt at droppe de søde sager!
Kærligst Kiri
13 år27. august 2011 kl. 23:04
janaldi (slettet)
re
jeg bruger frosne bær, helst i sødmælk, og når det er så koldt spiser man ikke så meget, og så er det billigt i drift :)
ellers bruger jeg sunde musli bare, og cola light :)
ellers bruger jeg sunde musli bare, og cola light :)
13 år28. august 2011 kl. 20:59
calcit
re: re
bær kan man jo spise løs af det er jo sundt....
13 år28. august 2011 kl. 21:40
Regnbue (slettet)
Raw kager
Ja, det har jeg kastet mig over, for kan altså godt føle mig snydt når børnene for deres slik om fredagen hvis jeg intet må få ;-) Og så synes jeg at yogi tea er genialt, især sweet chai, der er lakrisrod i og smager lidt sødt, den har jeg brugt meget :-D
Ja, det har jeg kastet mig over, for kan altså godt føle mig snydt når børnene for deres slik om fredagen hvis jeg intet må få ;-) Og så synes jeg at yogi tea er genialt, især sweet chai, der er lakrisrod i og smager lidt sødt, den har jeg brugt meget :-D
13 år2. september 2011 kl. 11:24
krammer til jer alle :)