#72 af Slettet indlæg
MANGE kilo vægttabere??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år2. september 2011 kl. 23:18
katzen (slettet)
re: : MANGE kilo vægttabere??
Endnu et klogt svar fra Flab! Lyt til rådet. Tror det vil give dig mere overskud efter weekenden at nyde udskejelsen og ikke punke dig selv. Så er du frisk og frejdig til at begynde at starte op igen.
13 år3. september 2011 kl. 08:23
Katj (slettet)
Vil bar lige fortælle jer at det går fremad!! :)
og høre om i er derude endnu?
og høre om i er derude endnu?
13 år5. september 2011 kl. 14:38
silvercocker
Jep, jeg er her, og i disse dage falder vægten med syvmileskridt. Jeg kom i weekenden ned under 100, og selvom den nu har sagt det tre dage, virker det vildt fremmed at der ligesom mangler tal på vægten. Jeg føler det burde kunne ses på mig at jeg nu ikke vejer over hundrede. At der må være neonskilte hængende på alle damers bagdele der siger: Den ser måske nok stor ud, men den er ikke over hundrede! Jeg kan ikke se sådan et skilt på mig selv. Det måtte nu godt være der.
13 år5. september 2011 kl. 15:39
Katj (slettet)
Hvor sejt!!!!!!!! tillykke med det!
er vildt imponeret!!!!
men ja kan godt følge tanken om et neonskilt til liiige at hjælpe omverdnen på vej - så du kunne få den anerkendelse alle steder fra som du fortjener!! to cifrer på badevægten - waaauuuw!!! :)
har først lige fået spist frokost - og det er sgi lidt sent.. men nå sådan blev det i dag!! har haft susende travlt - og er ikke halvvejs i dagens program!
er vildt imponeret!!!!
men ja kan godt følge tanken om et neonskilt til liiige at hjælpe omverdnen på vej - så du kunne få den anerkendelse alle steder fra som du fortjener!! to cifrer på badevægten - waaauuuw!!! :)
har først lige fået spist frokost - og det er sgi lidt sent.. men nå sådan blev det i dag!! har haft susende travlt - og er ikke halvvejs i dagens program!
13 år5. september 2011 kl. 16:13
katzen (slettet)
Er her skam endnu.
Jeg har bare ikke haft det vilde overskud. Kæmper og kæmper for at holde mig oven vande og ikke falde i.
Jeg prøver og prøver at finde min vej til dydens smalle sti. I dag er jeg godt udrustet med sund morgenmad og madpakke og der er handlet ind til sund og god aftensmad! Så mon ikke det er hjælper?!?
Jeg har bare ikke haft det vilde overskud. Kæmper og kæmper for at holde mig oven vande og ikke falde i.
Jeg prøver og prøver at finde min vej til dydens smalle sti. I dag er jeg godt udrustet med sund morgenmad og madpakke og der er handlet ind til sund og god aftensmad! Så mon ikke det er hjælper?!?
13 år6. september 2011 kl. 09:37
calcit
Du må finde ud af hvorfor du plumper i.
Er det andre som lokker, er det i weekenden ? du bliver nødt til at finde årsagen.....ja, det er op på hesten igen men det må ikke ske for tit det er jo en direkte trussel for dit vægttab hvis det sker for tit.
Jeg så i en anden tråd en person efterspurgte hvordan man styrer uden om....skriv ned de følelser efter et ædeflip og hvordan du har det fysisk som psykisk......skriv ned hvor svært det er at komme igang igen....så mener jeg det måtte afskrække.....eller lige få en til at tænke sig om en ekstra gang eller i det mindste begrænse anfaldet...
Er det andre som lokker, er det i weekenden ? du bliver nødt til at finde årsagen.....ja, det er op på hesten igen men det må ikke ske for tit det er jo en direkte trussel for dit vægttab hvis det sker for tit.
Jeg så i en anden tråd en person efterspurgte hvordan man styrer uden om....skriv ned de følelser efter et ædeflip og hvordan du har det fysisk som psykisk......skriv ned hvor svært det er at komme igang igen....så mener jeg det måtte afskrække.....eller lige få en til at tænke sig om en ekstra gang eller i det mindste begrænse anfaldet...
13 år6. september 2011 kl. 09:47
Katj (slettet)
jeg har siddet og tænkt lidt over det der med at falde i.. jeg kæmper i dag.. ikke for at komme til at spise noget jeg ikke har plads til for jeg har stadig masser af plads i mit kalorie budget.. men for at komme igang.. og ikke bare falde om i sofaen.. og tror jeg hvis nu jeg landede i sofaen, så kunne det da godt være at trangen til alt det, jeg burde lade være dukkede op..
men det jeg egentligt tænkte på var, om de dage hvor motivationen er svær at finde og vi "falder i", er der hvor viljen - set som muskel - bare er færdig?
eller om det er der, hvor man er lige ved at ændre en vane? har læst et sted at det tager så og så mange dage eller gentagelser at gøre noget til en vane.. at få det indarbejdet i ens handlemønster, så man ikke behøver være så bevidst tænkende om hvad det er man gør og hvorfor..
hmm ikke meget opmuntring i mit svar, Katzen... men håber da at det bliver bedre for dig igen!!
har bestemt mig for at jeg i dag giver vejret skylden - men intet er så skidt det ikke er godt for noget - og jeg har lige konstateret, at det i dag er så koldt ude at mit badeværelsesgulvs gulvvarme er gået igang.. elsker varmt gulv i badeværelset!! ;)
men det jeg egentligt tænkte på var, om de dage hvor motivationen er svær at finde og vi "falder i", er der hvor viljen - set som muskel - bare er færdig?
eller om det er der, hvor man er lige ved at ændre en vane? har læst et sted at det tager så og så mange dage eller gentagelser at gøre noget til en vane.. at få det indarbejdet i ens handlemønster, så man ikke behøver være så bevidst tænkende om hvad det er man gør og hvorfor..
hmm ikke meget opmuntring i mit svar, Katzen... men håber da at det bliver bedre for dig igen!!
har bestemt mig for at jeg i dag giver vejret skylden - men intet er så skidt det ikke er godt for noget - og jeg har lige konstateret, at det i dag er så koldt ude at mit badeværelsesgulvs gulvvarme er gået igang.. elsker varmt gulv i badeværelset!! ;)
13 år6. september 2011 kl. 13:22
katzen (slettet)
Calcit, du har så evigt ret. Jeg ha rbare svært ved at finde ud af hvorfor tingene skrider for mig lige for tiden. Jeg synes ikke jeg kommer ordentligt ind på sporet før så vælter det igen for mig.
Nå, i dag går det nu rigtig godt! Satser på det kommer til at gå godt nu!! jeg VIL, VIL, VIL!!!
Nå, i dag går det nu rigtig godt! Satser på det kommer til at gå godt nu!! jeg VIL, VIL, VIL!!!
13 år6. september 2011 kl. 19:42
Imorgen står den på fødselsdag, endnu en dag med spisen, og ja, jeg spiser med mine følelser og er sgu lidt nedtrykt i disse dage, så der ryger alt for meget ind hele tiden :-(
Men jeg kommer ovenpå igen, snart forhåbentlig og så er det tilbage med de gode og sunde vaner :-)