#151 af wiencken (slettet)
MANGE kilo vægttabere??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+wiencken (slettet)
re: MANGE kilo vægttabere??
så gik kg det gør hver gang jeg skal menes.Så uge den ned igen.
13 år1. november 2011 kl. 08:12
silvercocker
Menstruationen skal bare overståes, så du kan komme videre i dit vægttab. Hold så vidt som muligt din normale kost og motion, og det vil vise sig på vægten når mensis er overstået.
13 år1. november 2011 kl. 08:24
wiencken (slettet)
sikre mange tøj jeg fik fund til mig selv idag ca 6 stk, godt mor her var så klog at gemme dem.Få jeg tænk en gang skal jeg nok komme ned vægt igen, så derfor gemmet alt mit tøj jeg ned til str 40 da jeg brug det.For en str 38 jeg blev nok ikke, men det kan vi jo ikke alle være så tro helle ikke klæde mig at vær større 38.ja god er klog til tænk sig om når handel om peng, så godt jeg gemt mit gamle tøj.mit vægt tabt 23 kg.
13 år1. november 2011 kl. 08:27
johnnyep (slettet)
hej jeg skal tabe mig ca. 30 jeg vil gerne ned på 90 kg og nu veje jeg 118 kg. er der nogle der kan give mig nogle gode råd hilsen johnny
13 år2. november 2011 kl. 10:06
silvercocker
Hvis du generelt er i dårlig form, eller overspiser, så vil du se hurtige resultater ved at lave noget motion hver dag (og nej, det skal ikke være noget ekstremt), og holde overblikket over hvad du indtager. Start dog med at fjerne de største kaloriebomber, og når du ser en lille motionsmulighed, så tag den. Vent med at putte motionen i system eller gøre noget større ud af den indtil du har nogenlunde styr på maden.
13 år2. november 2011 kl. 14:52
silvercocker
Nu er jeg blevet spurgt et par gange af min omgangskreds hvilken vægt jeg vil ned på. Og jeg ved ikke hvad jeg skal svare. Har I andre en bestemt vægt i tankerne, og hvordan er I nået frem til den?
Jeg syntes stadig det er uoverskueligt at fastsætte en slutvægt. Jeg startede på 143 for to år siden, tabte de 20-25 kg, havde en stillestående periode uden tanke på vægten, og så det vægttab jeg er igang med nu, 120-100. Nu vejer jeg 97 kg, og det er stadig for meget, men hvad er nu den rigtige vægt for mig? Jeg er 178 cm høj.
Jeg syntes stadig det er uoverskueligt at fastsætte en slutvægt. Jeg startede på 143 for to år siden, tabte de 20-25 kg, havde en stillestående periode uden tanke på vægten, og så det vægttab jeg er igang med nu, 120-100. Nu vejer jeg 97 kg, og det er stadig for meget, men hvad er nu den rigtige vægt for mig? Jeg er 178 cm høj.
13 år3. november 2011 kl. 08:04
Katj (slettet)
hej Silvercocker
så langt er jeg slet ikke i mine tanker.. med en slutvægt.. kæmper dag for dag pt og der er alt for meget andet jeg også er involveret i.. men jeg har fra starten sagt ca 70 kilo skal jeg tabe mig.. 137 -70= 67kg så det er vel deromkring!:) hvilkenvægt skal du have for at opnå bmi 25? prøv at tjekke det og se hvordan det passer dit hovede?!!? bare et forslag!
Kram KAtj
så langt er jeg slet ikke i mine tanker.. med en slutvægt.. kæmper dag for dag pt og der er alt for meget andet jeg også er involveret i.. men jeg har fra starten sagt ca 70 kilo skal jeg tabe mig.. 137 -70= 67kg så det er vel deromkring!:) hvilkenvægt skal du have for at opnå bmi 25? prøv at tjekke det og se hvordan det passer dit hovede?!!? bare et forslag!
Kram KAtj
13 år3. november 2011 kl. 09:18
calcit
DEet er utroligt svært at planlægge hvor man skal havne. I første omgang gjaldt det om bare at veje 80 kg...Og når vægttabet kører fint er det nemmere at fortsætte end at skulle vedligeholde...Måske kan et pejlemærke være en person i samme højde som en selv.....som man ikke synes ser tyk ud - hvad størrelse vedkommende bruger....
13 år3. november 2011 kl. 18:20
silvercocker
Det er sjældent jeg møder andre kvinder på min højde. Hvis jeg møder nogen jeg ser i øjnene og ikke ser panden eller hårskilningen på, ja så er de altid i høje hæle. Det er måske et spørgsmål jeg skal stille lægen når jeg når ned omkring de 80 kg. Om hvad der er mest hensigtsmæssigt for mig. Tak for dit bud, Calcit
13 år3. november 2011 kl. 19:22
calcit
Med min hjerne ved jeg str. 40 ikke er voldsomt. Heller ikke når man ser ned i et par bukser. Ikke megen plads men jeg kan være i dem. Men min egen fornemmelse spiller mig et pus. Sådan vil det altid være....
Det kritiske øje kan godt se hvornår noget er tilpas...bare ikke på mig selv så må jeg se det på andre...
Det kritiske øje kan godt se hvornår noget er tilpas...bare ikke på mig selv så må jeg se det på andre...
13 år4. november 2011 kl. 07:01