MANGE kilo vægttabere??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+wiencken (slettet)
re: MANGE kilo vægttabere??
tak alle samme dejlig jeg velkomme her ind selv jeg har det lidt svær ved det med stave.Håbe vi støtte hinanden og når det er svære og man bare har dårlig med sig selv og når det ikke nem.Dejlig også kan jubiiel samme når det gå den rigtigt vej.Spænede hvodan vi forskellig prøve at få sundhed ind live plus en ønske vægt tabt.Jeg ønsker alle en dejlig Weeekende her ind ahr høre sol skulle skinne så ud det dejlig vej for så blev du bedre humør og kan bedre for postive tænk og så kan du bedre få dig rørt.Knusfra Wiencken.
13 år14. oktober 2011 kl. 09:18
Mejubu (slettet)
Hej allesammen.
Det er længe siden jeg har været herinde og ville ønske det var fordi, at jeg havde så travlt med at tabe mig.. Det er desværre ikke tilfældet, og jeg er nemlig igang med at spise mig fra sans og samling. Er ked og frustreret og virkelig træt af den samme gamle gænge... Nemlig at jeg kortvarrigt er motiveret og dernæst falder tilbage... Jeg har røv i begge ender, hvilket virkelig ikke er særlig kvindeligt..Faktisk føler jeg mig som intetkøn, og der er altså ret tragisk i en alder af 32 år. Min mor er også overvægtig, og jeg har hele mit liv kunne følge hendes forgæves kamp mod kiloerne. Og mit mareridt er at ende som hende... og jeg er godt på vej, for også her har kampen stået på en årerække nu.
Gad vide hvad der skal til for at jeg tager mig sammen ? alvorlig sygdom ? Håber ikke det kommer så langt ud..Men er tabt lige nu.
Meget lidt positive hilsner fra Mejubu.
Det er længe siden jeg har været herinde og ville ønske det var fordi, at jeg havde så travlt med at tabe mig.. Det er desværre ikke tilfældet, og jeg er nemlig igang med at spise mig fra sans og samling. Er ked og frustreret og virkelig træt af den samme gamle gænge... Nemlig at jeg kortvarrigt er motiveret og dernæst falder tilbage... Jeg har røv i begge ender, hvilket virkelig ikke er særlig kvindeligt..Faktisk føler jeg mig som intetkøn, og der er altså ret tragisk i en alder af 32 år. Min mor er også overvægtig, og jeg har hele mit liv kunne følge hendes forgæves kamp mod kiloerne. Og mit mareridt er at ende som hende... og jeg er godt på vej, for også her har kampen stået på en årerække nu.
Gad vide hvad der skal til for at jeg tager mig sammen ? alvorlig sygdom ? Håber ikke det kommer så langt ud..Men er tabt lige nu.
Meget lidt positive hilsner fra Mejubu.
13 år22. oktober 2011 kl. 21:15
biologi c
du kan starte med at sige at din nuværende vægt er din maxvægt.
i de perioder du vil tabe dig, rygger din maxvægt nedad.
i de perioder du ikke vil tabe dig, står din maxvægt stile og du øver dig i at holde et vægttab.
begge dele er vigtigt for at få en normalvægt og holde den.
held & lykke
i de perioder du vil tabe dig, rygger din maxvægt nedad.
i de perioder du ikke vil tabe dig, står din maxvægt stile og du øver dig i at holde et vægttab.
begge dele er vigtigt for at få en normalvægt og holde den.
held & lykke
13 år23. oktober 2011 kl. 06:06
wiencken (slettet)
ja vil bare sige efter vægt stå næst tre månede nu rykke sig, så nu min vægt tabt op på 21,8 kg.ja så nu kun 41 kg til mål hvor start med 63 kg.Så det begynd gå stille ned af.
13 år24. oktober 2011 kl. 10:42
silvercocker
Det er da herligt at vægten har rykket sig igen. Det kan være vægten er villig til at rykke sig meget, før den finder et nyt leje at være i et stykke tid. Og hvis den sætter sig fast igen med det samme, så skidt med det. Du har set at det virker, du må bare udvise tålmodighed og standhaftighed. Selvom det kan være svært når der er tale om kun små vægtforandringer og lang tid uden resultater.
13 år24. oktober 2011 kl. 14:41
fatty chick (slettet)
Kære Mejubu!
Jeg synes, du skal undersøge, om du kan få fingre i et ophold på Struer skolens livsstilslinie!
Det er lidt dyrt, men du kan evt. få tilskud!
Det er i hvert fald værd at undersøge! Selvom det er dyrt, er det en super investering i dig og dit liv!
På skolen er de eksperter i overvægt og overspisning og er meget kompetente!
Overvej om du ikke kan bruge en minimum uge til at få fighterviljen og livsmodet tilbage!
Jeg håber, du snart får det bedre!
Brug mig, brug os herinde!
Der er mange, der gerne vil hjælpe!
Knus herfra
Jeg synes, du skal undersøge, om du kan få fingre i et ophold på Struer skolens livsstilslinie!
Det er lidt dyrt, men du kan evt. få tilskud!
Det er i hvert fald værd at undersøge! Selvom det er dyrt, er det en super investering i dig og dit liv!
På skolen er de eksperter i overvægt og overspisning og er meget kompetente!
Overvej om du ikke kan bruge en minimum uge til at få fighterviljen og livsmodet tilbage!
Jeg håber, du snart får det bedre!
Brug mig, brug os herinde!
Der er mange, der gerne vil hjælpe!
Knus herfra
13 år24. oktober 2011 kl. 14:51
wiencken (slettet)
Efter de tre månede hvor vægt har stå er god gang i den igen, lidt vild vægt tabt ligsom have i den i først uge, da jeg start på ny sunder livestille ca 0,400gram til 0,5 gram pr dag.
13 år25. oktober 2011 kl. 19:15
wiencken (slettet)
ja så idag er 100gram mere tage på,men det er nok ikke så vild som i start med pyt.
13 år26. oktober 2011 kl. 08:18
wiencken (slettet)
hejsa
Vis du se dig sur alle de dum kg, så kikke ind kost nok 10000 til 20000kr. med det se ikke ud til farlig og det se det er god idee. du ring få en gratis snakke med dem.
her ned komme link på den og det er i danmark.
kesslank.dk
Vis du se dig sur alle de dum kg, så kikke ind kost nok 10000 til 20000kr. med det se ikke ud til farlig og det se det er god idee. du ring få en gratis snakke med dem.
her ned komme link på den og det er i danmark.
kesslank.dk
13 år28. oktober 2011 kl. 12:29
Vi er mange herinde der kæmper med vægten, for nogle går det nemmere end andre.
Jeg har dog ikke mødt andre med udfordringer som ordblindhed.. Synes det er super at du bare klør på - og bare rolig, vi skal nok spørge hvis vi slet ikke kan læse det :-)
Så stor ros for din deltagelse, og stor ros for dit allerede flotte resultat på vægten..
Knus
Michael (personlig dagbog: Sømand i Knibe)