#131 af wiencken (slettet)
MANGE kilo vægttabere??
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+wiencken (slettet)
re: MANGE kilo vægttabere??
mange tak for din ord det glæde mig.jo jeg kan godt mærke jeg har taby nogle kg.så idag gik 15 minutte læng tur idag da jeg funde en gå med i hver dag , som også har hund,så morgen skal lave lidt motion ikke noget vild med det er Bowling og noget rolig gymastik. jeg jo stor kvind så jeg kan ikke overskud noget hårdt vild tænk rolig motion er da bedre ingen ting ikke.ja der sker noget side jeg har skrev sidt jeg har tabt 0,5 kg her ind, så fandt jeg ud af jeg ikke var så god til få spis om for- middag.ja de gamle vaner er begynd kikke forbi.ja det er min mande der opdag jeg var begyndt at spis mere om aften så det sage han til mig.så begynd jeg tænke hvorfor jo jeg fandt frem til jeg ikke spis nok om dag igen,Det hjælp så nu er vægt på 112,9kg idag.han sige det på kærlig måde, det aftalt vi har, han er bare så søde selv ikke skal tabt sige sig der sker vel ikke noget ved jeg også leve sunde og vores børn.men der da fredag slik til børn.så til mig nogle gang lidt sukkérfri slik til mig eller mørke chokale eller ris kag eller lidt frugt.så bage jeg med det der hed hvid hved mel og nogle noget med fiber i.Så nå vi bare er til koppe kaffe med kage til tage jeg selv et stykke kage med ud sukker og med lidt fedt.jeg er ikke læng så vild med søde ting.så mit vægt tabt er nu 20,5 kg.men det handel kun at jeg tabt mig bej det handel så skal mit live være med sunde mad og småtte med lidt usund nogle gang.til store fest tage jeg selv mad med.KUN nogle gang drikke tag jeg selv med.så har jeg skift hvid past ud mørk og hvid ris ud mørke ris. så spis jeg mage mælk produrket for det hjælp virkel med tabt sig for efter jeg den her på sidst begynd spis mere af det begynd jeg tabt mig igen.så en undsøg om at mage mælke produrket to mere fedt med ud kroppe alt ud lort, kan alså ikke stave det på en anden måde så undskyld sprog brug.så også vis man blette side mad, med den vand vil drikke til vil mætte mere end dem der spis det på en normal måde.Håbe høre til flere jere her ind der også skal af med flere kg bare lige de der 15 kg.spørge ikke forstå mig så prøve jeg igen skrev det.så må i have lidt tålemodighedde med mig.som man også skal have med sig vægt:0)))
13 år11. oktober 2011 kl. 21:49
wiencken (slettet)
til silvercocker hvor kan jeg formulig for få dig som ven her ind vis du løst.
hilsen Hanne wiencken
hilsen Hanne wiencken
13 år12. oktober 2011 kl. 09:04
calcit
Tillykke Weincken med de hidtil tabte kilo...det er flot klaret....Calcit.
13 år12. oktober 2011 kl. 11:56
wiencken (slettet)
mange tak calcit det varm. du tro jeg sjove til bowing i dag selvom det var det dårlig jeg nogle sig har spil. men tro vi fik grin på holdt.så det så fedt kan tro.så bare glæd når man har hafte så da.jo til gymastik komme jeg også til sveding fik drukke noget vand.Knus hanne Wiencken.
13 år12. oktober 2011 kl. 13:52
silvercocker
Det lyder super skønt du har en mand der kan tale til dig om dit madindtag på en sød måde, det hjælper enormt til ikke pludselig at blive trodsig. Og omkring bowling, hvad sjov er der i at være perfekt? Nu er det længe siden jeg har bowlet, men jeg er altid den der glider på gulvet og selv glider ud på bowling banen, på måsen. Det er da super hyggeligt at tage ud en lille gruppe og bowle, det handler om det sociale, at kunne grine sammen, ikke at være perfekt.
Herinde på madital er der ikke private beskeder eller tilføj som ven funktion. Det du kan gøre, er at følge med i dagbøgerne. Det er dog meget læsning, specielt i min egen da jeg ikke er god til at fatte mig i korthed. Og fortsæt endelig med at være aktiv i denne her tråd, den er jo for os med de rigtig mange kilo der skal væk, så det er alle folk der forstår de problematikker du står med.
Klø på med vægttabet, du gør det jo så godt allerede, med de rigtige forandringer i hverdagen.
Herinde på madital er der ikke private beskeder eller tilføj som ven funktion. Det du kan gøre, er at følge med i dagbøgerne. Det er dog meget læsning, specielt i min egen da jeg ikke er god til at fatte mig i korthed. Og fortsæt endelig med at være aktiv i denne her tråd, den er jo for os med de rigtig mange kilo der skal væk, så det er alle folk der forstår de problematikker du står med.
Klø på med vægttabet, du gør det jo så godt allerede, med de rigtige forandringer i hverdagen.
13 år12. oktober 2011 kl. 20:39
katzen (slettet)
Hej Hanne Wiencken.
Velkommen til.
Det er da flot det du allerede har tabt, stort tillykke med det :D
Dejligt at høre din mand også er obs på dine vaner og hjælper dig i dit vægttab. Det er jo altid godt med støtte på hjemmefronten - uden den er det noget sværere! Så det er da dejligt for dig!
Mange hilsener Katzen
Velkommen til.
Det er da flot det du allerede har tabt, stort tillykke med det :D
Dejligt at høre din mand også er obs på dine vaner og hjælper dig i dit vægttab. Det er jo altid godt med støtte på hjemmefronten - uden den er det noget sværere! Så det er da dejligt for dig!
Mange hilsener Katzen
13 år12. oktober 2011 kl. 20:42
wiencken (slettet)
hejsa ¨
tak jere ord. jeg gå til bowling en time og gymastike en timer om onsdag for kun 35 kr. for førtidpersion folk persion og andre der er hjemme om formiddag, ja så min små gå tur på ca ½ timer til 45 minutter om dag.så prøve jeg at spis sund og rigtigt.knus wiencken.
tak jere ord. jeg gå til bowling en time og gymastike en timer om onsdag for kun 35 kr. for førtidpersion folk persion og andre der er hjemme om formiddag, ja så min små gå tur på ca ½ timer til 45 minutter om dag.så prøve jeg at spis sund og rigtigt.knus wiencken.
13 år12. oktober 2011 kl. 22:39
silvercocker
Det lyder fint at lægge al motionen om formiddagen, for man har kun en vis motivation at bruge af i løbet af dagen, og den kan jo godt løbe tør i løbet af dagen. Så al det vanskelige og det man skal tage sig sammen til skal helst ligge om formiddagen mens der er fint overskud til at gøre det.
13 år13. oktober 2011 kl. 07:57
calcit
Dejligt du får grinet :et minuts grin svarer til 10 i en romaskine.....
13 år13. oktober 2011 kl. 19:06
katzen (slettet)
Calcit, det vidste jeg faktisk ikke, men det er da rigtig god info at have i baghovedet :D
13 år13. oktober 2011 kl. 21:20