MANGE kilo vægttabere??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: MANGE kilo vægttabere??
He he 5 er ikke tidligt, det er hverdag ;-)

Velkommen til, dejligt med endnu en halveringsmakker :-) Jeg vejede 139 d. 4/6 og er nu nede på 121,5. Så jeg har også laaaang vej endnu. Ved ikke helt hvor jeg ender, men det ser vi til :-)

Og hvor er i bare seje til at få trænet, jeg ville ønske det var mig. Jeg er kommet så langt at jeg tager cyklen i stedet for bilen. Men motionscenter er det altså ikke blevet til. Tror ikke jeg helt har fundet den motionsform der passer til mig endnu.

Men jeg prøver mig lidt frem engang imellem, så tror på det kommer.
13 år12. september 2011 kl. 22:21
zumba kan klart anbefales :D
13 år13. september 2011 kl. 07:43
Ja, jeg har forsøgt det og synes også det var sjovt, men mine hofter kan ikke rigtig holde til det.

En graviditet har gjort mine hofter lidt sære så jeg får ondt i dem ved bestemte bevægelser og vrid. Og man må jo sige der er masser af hoftevrid i Zumba :-) så desværre ikke noget for mig.
13 år13. september 2011 kl. 07:48
Godmorgen godmorgen!!
Hmm vil da ikke påstå jeg synes træningscenter var et hit fra dag 1... men efter 14 dage med tre besøg i ugen - og jeg kunne begynde at se fremskridt så var jeg solgt!! :) så det er jo bare at prøve sig frem.. og give det en chance!
Er det godt at være begyndt på arbejde igen??
og jeg sys da faktisk også at det kan mærkes det der med at tage cyklen istedet for bilen! det er jeg også begyndt på - men ikke lige et vejr som det her der er idag... men sidste sommer cyklede jeg som en gal sammen med en veninde. Vi fik snakket og hygget, plukket blomster og så videre.. og vups så havde vi cyklet mellem 20 og 40 km. men vejret har ikke helt været med os i år...
men nogle ture er det da blevet til!
en god dag til jer halveringstabere derude!!
hvilket godt udtryk!! ;)
Katj
13 år13. september 2011 kl. 07:49
Hej derude :-).

Hvordan går det med jeres halveringsprojekter ?

Jeg startede som tidligere skrevet i mortionscenter for 2 uger siden. Nød virkelig første uges træning og kostændring! Hele denne uge har jeg været forkølet og utilpas, og nu er der for alvor dømt influenza! Jeg er virkelig skidtmas, ligeledes er den ene af vores tvillingepiger. Så jeg får hverken trænet eller spist ordentligt, men glæder mig til at komme igang. Har feber etc. så nytter ikke noget at træne.

Håber jeres uge har været mere positiv ? :-).
13 år17. september 2011 kl. 18:01
Hejsa kære med-halveringstabere.
Jeg har ikke lige været herinde i weekenden, da jeg har været på familiebesøg i Jylland.
Min uge er gået mærkeligt. Trods sund kost og godt med motion fra mandag til fredag steg min vægt. Nu har jeg så været i Jylland i weekenden og har spist uden at kunne taste ind. Jeg har helt sikkert modereret mig og holdt igen, men jeg har da i hvert fald også fået flere kcal end jeg lige plejer, omend ikke eksplosivt mange.
Så vægten var så faldet 2 kg fra fredag til i morges. Vildt!

Jeg tror kroppen må have omrokeret lidt efter de første 14 kg. Nu er mit vægttab oppe på 14,4 kg :D
Det er super nice!
Jeg forventer en lille stigning til i morgen, da jeg ikke fik ret meget at drikke i går.
Nu får vi se.
Jeg er i hvert fald tilfreds lige nu ;)
Hilsen Katzen
PS. Jeg snotter også helt vildt
13 år19. september 2011 kl. 11:30
Ej hvor godt Katzen
Tillykke med det - og flot at du kunne holde igen på trods af familiesammenkomsten.. blev det bemærket at du har smidt så mange kilo overbord?? og blev du anerkendt for det??
jeg har heller ikke fået tastet for meget ind i weekenden og vi har bestemt heller ikke spsit for sundt - men tilgengæld har jeg haft en fantastisk weekend og nydt den - lige indtil de moralske tømmermænd kom igår.. :-/
så har ikke været på vægten i dag og tror jeg vil vente til på torsdag... hvis jeg kan ;)
men forudsat jeg ikke har taget på siden fredag så har jeg tabt 6,8 kg på 32 dage!! og det er jeg faktisk rigtigt godt tilfreds med!!
Bonusoplevelsen i weekenden var helt bestemt at jeg var nødt til at have en top på inden under en af mine bluser - den er simpelthen blevet for fræk til at vise sig med offentligt hvis ikke der er noget under!!!!!! Blev SÅ GLAD!
Min mand sys nu det var noget pjat - ;) - det gjorde bestemt ikke ham noget!! He he wonder why?!?!
har lige været i til træning - og nød det så meget
så glade positive blæsende hilsner til jer alle
Katj
13 år19. september 2011 kl. 12:21
Tak Katj!
Nej, der var ikke rigtig nogen der bemærkede det, men sådan er det jo. Tror ikke det ses alt for tydeligt endnu. Men det kommer vel ;)

Og tillykke selv :D Noget af det bedste er da at opleve at tøjet slasker! Så er det ligesom ikke til at undgå at bemærke at man har tabt sig ;)
13 år20. september 2011 kl. 07:44
tak tak :) nejså er det ikke til at komme udenom mere - at der er sket noget!!! glæder mig til at forsøge at få målt hertil formiddag...
og vil da håbe at det er til at have med at gøre... har gjort det sidste gang jeg i gang med at sætte noget vægt til - men kan fisme ikke finde den notesbog jeg noterede i! øv øv for det havde jo været lidt sjovt at se i den nu!
og ikke mindst fortsætte! :)
13 år20. september 2011 kl. 08:00
Lyder spændende at skulle måle. Det er en af de ting jeg aldrig har fået taget mig sammen til at gøre. Kommer nu nok heller ik til det ;) "nøjes" med vægten. Måske er det bare dovenskab. Men det er fint nok for mig.
Selvom når vægtren står stile, ville det nok være meget rart at have et mål fra tidligere
13 år20. september 2011 kl. 08:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...