1 år er gået

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

1 år er gået
Så er det første år gået siden jeg tog den drastiske beslutning om at ændre min livsstil..

jeg har pt tabt 61,2 kg, jeg er gået 6 str ned i tøj.

selve livsstilen er blevet langt bedre, jeg kan nu rende og spille fodbold med mine børn, kan både gå og cykle længere nu, end tidligere..

Mht til maden, kan jeg spise det samme som tidligere, dog i noget mindre portioner,, og tænker også meget over hvordan jeg tilbereder maden.

MEN der er desværre også en bagside af medaljen,, jeg døjer en del med maveproblemer, og nedsat nyre funktion, dvs at jeg skal til ct scanning den 23 august..
mit humør svinger også meget for tiden, men tror det er fordi jeg er meget selvstændig, og ingen skal forsøge at lave om på mig, har større selvtillid nu - 61 kg lettere.

Det har også medført at jeg nu er blevet single,,

I er velkommen til at se NYT profil billed på facebook
Brk_knudsen@hotmail.com eller sms mig på 21381510

mvh Brian Knudsen
13 år16. august 2011 kl. 14:57
re: 1 år er gået
Hold da op et flot vægttab. Dejligt at gå ned i tøjstørrelser, men det bedste må da være at du kan lege og spille bold med dine børn - det sætter de helt sikkert stor pris på.

Fortsat held og lykke med din livsstilændring og god bedring med mave/nyre - håber ikke det er vedvarende alvorligt.
13 år16. august 2011 kl. 19:56
Det er da rigtigt imponerende, at høre om den slags vægttab - tillykke med det og held og lykke med at holde det fremover.

Man kan jo ikke undgå selv at blive lidt mere motiveret, når man hører om andre, der har klaret det, og jeg skal endda kun af med det halve af dig, så det må jo nærmest være barnemad ;)
13 år16. august 2011 kl. 20:37
Charmefyr...jeg beundrer du står frem som du gør.
Måske et dumt spørgsmål: men har det du fejler nu noget med operationen at gøre.....kunne det have været sket hvis du stadig var stor????

13 år16. august 2011 kl. 23:14
hey Calcit....

står gerne frem, hvis jeg kan hjælpe bare en herinde, har det været en succes..
som sagt fortæller gerne min historie, baggrund, mine overvejelser osv.
men føler ikke jeg kan/vil fylde en masse på herinde, da det ville bli ret trivielt for dem som ikke havde interessen.

jeg tror IKKE det har noget med min operation at gøre, eller også er det - fordi man evt er blevet "tyndere" af de dele af kroppen, og mærker signalerne anderledes.. hvem ved,, håber ct scanning gir svar på dette..

men jer som evt vil høre mere - havde et godt råd - eller moralsk opbakning, ELLER følger min vej mod at tabe de sidste 32 kg, er meget velkommen til at søge mig på facebook ( nyt profil billed ),, der ligger også billeder fra da jeg var størst,, eller I kan sms til mig, ganske uden bekymringer..

find mig på facebook - ansøg venskab brk_knudsen@hotmail.com ELLER send mig en sms på nr. 21 38 15 10

MVH Brian Knudsen
13 år17. august 2011 kl. 23:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...