#1 af bruger slettet
Sejer!!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Yes, Yes det er super fedt at hoppe i midre tøj, jeg bliver næsten hel høj af det. Endlig efter 12 år overvægt, har jeg beslutte at denne her gang SKALdet være forbi. jeg ville vinde over de 30 kg jeg bære rundt med for meget. Nu har jeg smidt halvdelen af dem. Jeg ved godt det er en kamp, men det er det hele værd. Det er bare sej.
13 år9. august 2011 kl. 15:44
Tanja2711
re: Sejer!!!
Hvor er det sejt gjort.... Hvis halvdelen er røget er du jo godt på vej, og de sidste ryger da helt sikkert også... Det er bare at klø på (nogle gange nemmere sagt end gjort, ved jeg selv)
13 år9. august 2011 kl. 15:50
calcit
ja de bliver de værste men du er jo i gang.
13 år9. august 2011 kl. 21:03
bruger slettet
De kg skal af nu, jeg en drøm om at være slank igen og den ville jeg godt opfylde og gøre noget godt for mig selv.
Jeg ved også der kommer op og nedture, for det gør det. Men det er ikke anden for end at hoppe op igen og forsætte i mod vind, for jeg ville nå mit mål. Jeg ville mit fedtmoster til livs og det ikke vinde mere. Håber alle får en aften og God nat.
Jeg ved også der kommer op og nedture, for det gør det. Men det er ikke anden for end at hoppe op igen og forsætte i mod vind, for jeg ville nå mit mål. Jeg ville mit fedtmoster til livs og det ikke vinde mere. Håber alle får en aften og God nat.
13 år9. august 2011 kl. 22:07
calcit
ja det er jo kun os selv som kan gøre noget ved sagen .....
god nat til dig også ;-)
god nat til dig også ;-)
13 år9. august 2011 kl. 22:10