kilo kampen.... på facebook

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

kilo kampen.... på facebook
Hej :)

tjek lige dette link: facebook.com

det er en af min kærestes venner, jeg synes det er SÅ sejt at han har lagt det på facebook på denne måde... faktisk overvejer jeg selv at gøre det... men ved ikke om jeg tør ....

har i andre en holdning til det ? :) turde i ? :)
13 år8. august 2011 kl. 21:35
re: kilo kampen.... på facebook
Jamen vi har jo FB gruppen : os fra mad i tal.

Der kan man jo lægge ind og nogen har gjort det.
13 år8. august 2011 kl. 22:18
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år8. august 2011 kl. 23:02
Jeg har sku lige gjort det ...
har oprettet en gruppe ... godt nok privat så kun mine venner og bekendte (over 200 mennesker) kan følge med i mine opturer og nedturer....

så NU forpligter det da :)
13 år8. august 2011 kl. 23:03
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år8. august 2011 kl. 23:06
tak :P hehe...
er også helt adrenalin høj over det :P hehe ..
håber bare ikke folk synes det er "for meget" ... men på den anden side... det handler jo ikke om hvad folk synes ;)
13 år9. august 2011 kl. 07:45
med risiko for at lyde en smule næbet...... hvorfor har du oprettet den hvis det ikke handler om hvad folk synes ?

:-)
13 år9. august 2011 kl. 08:18
haha :P
ja det kan man self spørge om :)
jeg mener bare: jeg har oprettet den for at stå til ansvar overfor de mennesker jeg ved der vil mig det godt ... (derfor er det en lukket gruppe) jeg har endda lavet det sådan at ikke alle mine 200 venner kan følge med i det... indtil videre er det omkring 20 ... :) hehe .... men min motivation er en HELT anden :P det forpligter VIRKELIG :) og det virker for mig ... og det må vel være det vigtigste :)
13 år10. august 2011 kl. 07:55
selvom det er dine venner er der ingen garenti for de synes det er godt......men det kan du se henad vejen....
13 år11. august 2011 kl. 10:36
synes hand kamp mod kiloene, er så sejt gjort :D
og også flot at du selv er sprunget ud i det!

- Personligt ville jeg ikke turde gøre det, af angst for at fejle.. for når man lægger det ud på den måde, har folk ligesom en forventning til en.. det er selvfølgelig positivt at have den motivationsfaktor, men jeg ville ikke turde det :). En anden ting er at jeg er ret privat med min vægt osv. så derfor ville jeg nok heller ikke gøre det :)
13 år15. august 2011 kl. 10:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...