#1 af mona0524 (slettet)
din krop har brug for
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mona0524 (slettet)
det er måske et luksus problem - jeg kan simpelthen ikke nå op de 6300 kj programmet mener, min krop har brug for. med en fedtfattig kost synes jeg da det er svært. er det farligt ikke at nå det indtag`?
13 år4. august 2011 kl. 20:32
Moulin (slettet)
re: din krop har brug for
farlig tror jeg nu ikke det er, men dit vægttab kan gå i stå hvis du indtager for lidt
13 år5. august 2011 kl. 08:35
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år7. august 2011 kl. 00:04
mona0524 (slettet)
flab det lyder lidt som en okay ide
13 år7. august 2011 kl. 15:56
Wolfgirl (slettet)
Jeg ved ikke hvor farligt det er så længe det ikke fortsætter for længe, for det bliver jo self farligt på et tidspunkt hvis man ikke får den energi man behøver til at opretholde kroppens basale processer.. Det er også farligt for fedttabet, da et alt for lavt indtag kan gøre at du taber mere muskler og væske end reelt fedt.
Èt du kan gøre er at spise små portioner af energitætte madvarer, fx tage 10g mørk chokolade dagligt og en skefuld olivenolie over salaten.. Alene det kan give meget i regnskabet uden at man mærker det så meget.. Samtidig kan det hjælpe at drikke nogle af kalorierne, snup fx et glad friskpresset juice eller et glas skummetmælk i stedet for et glas vand en gang imellem når du er tørstig.. Det fylder det samme i maven men tilføjer dig lige cirka 100kcal ekstra :)
Èt du kan gøre er at spise små portioner af energitætte madvarer, fx tage 10g mørk chokolade dagligt og en skefuld olivenolie over salaten.. Alene det kan give meget i regnskabet uden at man mærker det så meget.. Samtidig kan det hjælpe at drikke nogle af kalorierne, snup fx et glad friskpresset juice eller et glas skummetmælk i stedet for et glas vand en gang imellem når du er tørstig.. Det fylder det samme i maven men tilføjer dig lige cirka 100kcal ekstra :)
13 år10. august 2011 kl. 09:14