#1 af lene schneider (slettet)
nu....
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lene schneider (slettet)
Efter 14 dages skøn ferie i sverige, med rødvin , is og slik og god mad er vægten øget med 6 kg. Så min tidligere over vægt på 6 kg ,er nu 12 kilo. Så nu er jeg i gang og vil gerne have nogen at chatte med, der er igang med at tabe sig. Gerne tæt på det samme kilo og med en forventning om at tabe et kilo om ugen. Glæder mig til at se mig selv slank igen:)
13 år24. juli 2011 kl. 10:53
annasophisticated (slettet)
re: nu....
Jeg havde også den der "nu skal det være" oplevelse for godt 2 ½ måned siden, og nu har jeg tabt mig 11.3 kg. I starten gik det hurtigt, og jeg tabte mig mellem 1.5 og 1.8 kg om ugen. Nu er der kommet lidt mere ro på og jeg taber mig omkring 0.5 til 1 kg om ugen. Jeg har godt 15 kg igen til mit endelig mål.
Held og lykke! Du kan sagtens! :)
Held og lykke! Du kan sagtens! :)
13 år24. juli 2011 kl. 11:13
lene schneider (slettet)
dejligt med et svar der fortæller at det kan lykkedes. Her på anden dagen går det allerede dårligt. Har kun 200 kcal at spise tilbage og kl. er kun 13.00. Så nu må der gnaves gulerødder og salat:). jeg får virkelig øjne op for hvor meget jeg spiser ved at føre dagbog. Så nu gælder det viljen:|
13 år25. juli 2011 kl. 13:35
annasophisticated (slettet)
Ja, det græver virkelig en stor mængde viljestyrke at gå på kur, og blive sund, og ændre sine vaner! Ville ønske man kunne få det i håndkøbs format - du ved, på hyllen ved siden af "knofedt".
Et godt redskab for mig har været netop at tælle kcal, som jeg kan se du også gør, men derudover så har jeg også haft stor glæde af at planlægge mine måltider og derved komme på forkant med potionsstørrelse, kcal indhold, og endda gøre plads til hvis jeg vil have noget af det usunde. Jeg går efter at ramme 1200 kcal hver dag.
Du må endelige sige til hvis du har brug for opskrifts ideer - alle siger man bare kan finde dem på nettet, men det synes jeg nu ikke altid er lige let. Jeg har dog fundet et par gode steder, med masser af slankeopskrifter med kcal udregninger.
Et godt redskab for mig har været netop at tælle kcal, som jeg kan se du også gør, men derudover så har jeg også haft stor glæde af at planlægge mine måltider og derved komme på forkant med potionsstørrelse, kcal indhold, og endda gøre plads til hvis jeg vil have noget af det usunde. Jeg går efter at ramme 1200 kcal hver dag.
Du må endelige sige til hvis du har brug for opskrifts ideer - alle siger man bare kan finde dem på nettet, men det synes jeg nu ikke altid er lige let. Jeg har dog fundet et par gode steder, med masser af slankeopskrifter med kcal udregninger.
13 år26. juli 2011 kl. 00:51
lene schneider (slettet)
Hej
Lyder super med opskrifter. Jeg er gift og har 4 børn og nogle gange er det netop maden i familien der er en udfordring når jeg har været på kur (afsløret mig selv, ha det er ikke første gang jeg vil tabe mig, men har p.t. en god fornemmelse og håber at det fortsætter)
Jeg vil gøre som dig og planlægge mine måltider bedre. Har du en bestemt linje du følge, hvad frokost må indeholder osv.
Hej fra Lene
Lyder super med opskrifter. Jeg er gift og har 4 børn og nogle gange er det netop maden i familien der er en udfordring når jeg har været på kur (afsløret mig selv, ha det er ikke første gang jeg vil tabe mig, men har p.t. en god fornemmelse og håber at det fortsætter)
Jeg vil gøre som dig og planlægge mine måltider bedre. Har du en bestemt linje du følge, hvad frokost må indeholder osv.
Hej fra Lene
13 år26. juli 2011 kl. 07:52