Ugens Taber (uge 29)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens Taber (uge 29)
Regler for ugens taber

- Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)
13 år22. juli 2011 kl. 12:23
6 kmre: Ugens Taber (uge 29)
I denne uge er der 2 ugens tabere, begge har tabt 2 kg. Super flot og tillykke til betty39 og reginarex.

Her kommer alle resultater:
betty39 -2
reginarex -2
karina lykke -1,9
mona0524 -1
malene1977 -0,8
vicki1983 -0,3
miaengel -0,1
stump81 -0,1

vestrup +0,7
mona88 +0,8
solakka +1,9

Solakka, mona88 og mig selv har desværre taget på i denne uge. ved ikke med de 2 andre, men jeg´har faktisk overholdt kuren og skulle i følge programmet have tabt mig, men måske det skyldes at jeg har ømme muskler efter at have svømmet i havet hver dag siden sidste fredag og inden svømmeturen cyklet på en tudsegammel og tung cykel uden gear - synes jeg har læst et sted at ømme muskler er lig med vægtøgning.

Der er en masse nye igen i denne uge, håber at "se" jer i næste uge, velkommen til tressa razz, signefb, PiaSP,
foodsmurf, evagry og troldepigen1

...og god taberuge til jer alle
13 år22. juli 2011 kl. 12:29
re: 6 kmre: Ugens Taber (uge 29)
det er lidt sjovt at følge med i folks resultater her
vi er jo alle i samme båd

tak fordi du gider, at regne alle resultater ud

mona
13 år22. juli 2011 kl. 12:37
re: 6 kmre: Ugens Taber (uge 29)
Er helt klart med næste uge.
Det er dejligt at følges med jer og super dejligt du gider give dig tid til at lave listen.

Hilsen Malene
13 år22. juli 2011 kl. 12:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...