Igen Igen

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Igen Igen
Så er jeg igang igen, igen for gud ved hvliken gang og som alle de andre gange siger jeg: AT NU SKAL DET VÆRE:) og det skal det squ. Jeg kan ikke passe mit tøj. Jeg har været så dum at gemme det store tøj jeg havde, men denne gang bliver det smidt ud efterhånden som det bliver for stort.
Jeg vil ikke lave et mål denne gang, for jeg bliver så skuffet når jeg ikke når det og så giver jeg op:( Jeg vil prøve at spise det min krop skal bruge hvilket vil sige 1400 - 1500 kcal.
13 år17. juli 2011 kl. 07:41
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år17. juli 2011 kl. 20:32
re: Igen Igen
Mit mål er at holde mig på 14-1500 kcal om dagen, det gik så ikke lige så godt igår - men så må jeg jo bare holde det idag:)
Jeg har også sat mig et motionsmål, det er at løbe en halv time, hulahoppe i 4 min og sjippe i 5 min om dagen.
13 år18. juli 2011 kl. 09:21
Jeg holder min motion - men jeg får ikke skrevet så meget vi har ferie................men jeg vender tilbage efter ferien.
13 år25. juli 2011 kl. 07:35
Hej:)
Så er ferien slut og vægttabet kan begynde, jeg er meget motiveret. DET SKAL VÆRE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har astma, så jeg kan ikke løbe men jeg skal igang med power walking. I dag går første tur ud på landevejen, jeg glæder mig til at komme igang. Og så kan jeg efterhånden tage 8 min med hula hopringen.
13 år7. august 2011 kl. 07:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...