så tager jeg mig sammen

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

så tager jeg mig sammen
jeg vejer lige en tand for meget, og vil gerne tabe mig 20 kg inden jul. og det ville da være rart hvis jeg kunne passe min festkjole til min fars 60 års føsda i september.

hvad gør man når man ikke får lavet for meget motion. jeg er ganske enkelt så træt når klokken er 19 at jeg falder i søvn til nyhederne. sådan er det jo med arbejde, madlavning, tøjvask rengøring og 2 små meget mor glade unger.
13 år12. juli 2011 kl. 22:11
re: så tager jeg mig sammen
Kan kun anbefale alligevel at komme afsted og gå en tur eller løbe en tur. Man får mere energi af det. Selvom det virker uoverskueligt så vil det gavne i den sidste ende :)
13 år13. juli 2011 kl. 13:04
Hej. Jeg har selv haft en meget død periode.
Jeg er helt stoppet med at sætte mig foran tv, da det sløver meget.Spis noget aftensmad. sæt dig ved computeren og være aktiv der til du har tid/lyst til at trave afsted på en tur. Start med at gå i 7 min i alt. Det passer med at kaffen bliver lavet i mens:) Gør det hver dag, indtil du lyster til at gå længere. Sæt ikke dit mål for højt, men få noget positivt ud af det :) Ved godt det kan være svært, med husholdningen osv. men vi fortjener at forkæle os selv. Håber det vil hjælpe dig lidt :) Knus og lykke. henriettesp
13 år13. juli 2011 kl. 14:34
Da min datter var lille havde jeg en babyjogger. Op med ungen i vognen og så afsted. Så er man sammen med sit/sine børn, imens man gør noget godt for sig selv + at børnene også har gavn af den friske luft.
Min datter bliver snart 10 nu, så hun cykler ved siden af mig, når jeg løber, og vi får snakket sammen på en helt anden måde end ellers.
Hvis det endnu er for hårdt at løbe, så kan du nøjes med at gå rask til. Og manden kan du jo også slæbe med, så kan han skubbe den ene vogn og hjælpe dig med det huslige, når I kommer hjem igen.
13 år13. juli 2011 kl. 14:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...