det uopnåelige mål er endelig nået!!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ablanu
re: det uopnåelige mål er endelig nået!!!!!!
Tillykke! Stort tillykke! Hvor er det dejligt for dig :)
Så er det jo 'bare' tid til vedligeholdelse :)
Så er det jo 'bare' tid til vedligeholdelse :)
13 år10. juli 2011 kl. 16:54
bruger slettet
Tillykke hvor dejligt for dig !!
13 år10. juli 2011 kl. 17:41
bigloser (slettet)
tak skal i ha!!! ja projekt aldrig over 70 igen er begyndt. jeg løber fortsat 5-15 km tre gange om ugen. og cykler 20 km fem gange om ugen på arbejdsdage :) og kosten...ja den trives jeg egentlig rigtig godt med. holder stadig kulhydraterne nede. men tillader dog mig selv at spise lidt flere havregryn og lidt mere rugbrød :)
13 år10. juli 2011 kl. 21:37
biologi c
tillykke og god vedligehold
13 år11. juli 2011 kl. 07:36
Maddie (slettet)
Tillykke - godt gået - det er så dejligt for dig! Fortsat god kamp ;-)
Hilsen
Maddie
Hilsen
Maddie
13 år11. juli 2011 kl. 07:53
tror det er den lykkefølelse i livet der kommer næst efter at føde mine børn og blive gift med min drømmemand :)
og det var ellers noget som jeg aldrig i min vildeste fantasi troede var muligt for mig at opnå.
men nu er jeg dér hvor jeg altid drømte mig hen. i bedste form nogensinde og 20 kg lettere.
og så svært var det faktisk overhoved ikke...........!!!!!
det sværeste var at ændre indstillingen og indse hvad mit problem der havde gjort mig overvægtig var. og sige farvel til den ditte som jeg havde brugt så mange år på at acceptere. og som jeg var fuldt overbevist om var helt normal og i total harmoni med sig selv.
jeg tror at hvis jeg kunne så kan de fleste! held og lykke til alle. jeg ønsker for alle andre at de også opnår deres mål og den lykketilstand det medfører.
tak til madital som jeg ikke kunne ha gjort det uden. og tak til alle jer der støttede mig undervejs i mine oplæg. jeg er jer evigt taknemmelige.........
slanke hilsner fra ditte