Ugens Taber (uge 27)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+vestrup
re: Ugens Taber (uge 27)
Kæmpe stort tillykke til ugens taber, solakka, der har tabt hele 3,3 kg.
Der er flotte vægttab igen i denne uge, men også et par stykker, der skal have et kærligt spark for at komme tilbage på taberkurs - det er hermed gjort.
Her kommer resultaterne:
solakka -3,3
Chiffi -2,2
karina lykke -1,6
betty39 -1,2
stump81 -0,8
Hvass -0,8
miaengel -0,6
joy88 +0,3
vicki1983 +1
Velkommen til de nye, mona0524 og kri954 og velkommen tilbage til numsie, katzen og mig selv og rigtig god weekend til jer alle...
Der er flotte vægttab igen i denne uge, men også et par stykker, der skal have et kærligt spark for at komme tilbage på taberkurs - det er hermed gjort.
Her kommer resultaterne:
solakka -3,3
Chiffi -2,2
karina lykke -1,6
betty39 -1,2
stump81 -0,8
Hvass -0,8
miaengel -0,6
joy88 +0,3
vicki1983 +1
Velkommen til de nye, mona0524 og kri954 og velkommen tilbage til numsie, katzen og mig selv og rigtig god weekend til jer alle...
13 år8. juli 2011 kl. 09:22
solakka
Tak! Men jeg kommer nok ikke til at kunne gentagen succen! Faldt alvorligt i i går.
Hvad kan man lære af det? Ja man skal ikke lade sig stresse - var lige ved at forberede mit sunde måltid når tlf ringede. Skulle skynde mig ud til min hest - smeden ville komme tre timer tidligere end aftalt. Kørte afsted på tom mave. Blev helt DÅRLIG da jeg efter nogle timer var på vej hjem. Havde chokokiks i bilen...
Og derfra gik det løs med overspisning i VM klasse!
500g plus viste vægten her til morgen.
Men pyt - nu må jeg bare tilbage til den smalle sti!
God kamp - håber vi alle er supertabere næste torsdag morgen!
hilsen
Sól
Hvad kan man lære af det? Ja man skal ikke lade sig stresse - var lige ved at forberede mit sunde måltid når tlf ringede. Skulle skynde mig ud til min hest - smeden ville komme tre timer tidligere end aftalt. Kørte afsted på tom mave. Blev helt DÅRLIG da jeg efter nogle timer var på vej hjem. Havde chokokiks i bilen...
Og derfra gik det løs med overspisning i VM klasse!
500g plus viste vægten her til morgen.
Men pyt - nu må jeg bare tilbage til den smalle sti!
God kamp - håber vi alle er supertabere næste torsdag morgen!
hilsen
Sól
13 år8. juli 2011 kl. 11:30
mona88 (slettet)
Hej med jer
Hvor er det dog bare flot alle sammen. Jeg er helt ny her inde og vil rigtig gerne være med til næste uge, hvis jeg kan nå det. vægten onsdag morgen sagde 90,4 så hvis jeg kan blive noteret et eller andet sted så jeg kan være med ville det bare være super fedt.
Hvor er det dog bare flot alle sammen. Jeg er helt ny her inde og vil rigtig gerne være med til næste uge, hvis jeg kan nå det. vægten onsdag morgen sagde 90,4 så hvis jeg kan blive noteret et eller andet sted så jeg kan være med ville det bare være super fedt.
13 år10. juli 2011 kl. 20:23
Regler for ugens taber
- Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)