protein
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Trif
re: protein
Med fare for at gentage mig selv :-)) Så er Skyr jo et fantastisk produkt og smækfyldt med protein!!! Der er skrevet en masse om det under kost.
Æg er også gode proteinkilder og selvfølgelig kidneybønner :-)
Æg er også gode proteinkilder og selvfølgelig kidneybønner :-)
13 år8. juli 2011 kl. 10:25
mona0524 (slettet)
skyr ??
Hvor køber man det
Hvor køber man det
13 år8. juli 2011 kl. 10:30
Svira (slettet)
Skyr kan du købe i Netto, normalt har de en økologisk skyr fra Løgismose til omkring 13,50 for 350 g. Det mætter helt fantastisk og er dejligt cremet! Du kan både bruge den som morgenmadsprodukt med lidt frugt eller müsli, og du kan også vælge at lave en fedtfattig dressing ud af den med krydderier. Den indeholder kun 0,2 procent fedt, med kun 52 kcal pr. 100 g :)
13 år8. juli 2011 kl. 14:54
Ulla Mikkelsen
Jeg syntes, at Skyr er lidt dyr, så jeg spiser en masse Fromage Frais 0,2 % (President) som jeg køber i Rema 1000 - en halv litter koster 11,95 - jeg rører den op med sød, vanilieessens og enten Rom eller Mandel Essens og bruger den til frugtsalat og andre gange med Mysli - jeg rører den også op med Kims Hollyday Mix (1 pose) og bruger den som dip til gulerodsstave og andre grøntsager og endelig bruger jeg den med løg, karry osv. til kartoffelsalat :O))
13 år8. juli 2011 kl. 17:04
Ulla Mikkelsen
President indeholder 51 Kcal. - 8,2 g protein - 4,2 g kulhydrat og 0,2 g fedt pr. 100 g :O))
13 år8. juli 2011 kl. 17:08
mona0524 (slettet)
tak for de gode råd. jeg kan godt se, at jeg skal over i mælkeprodukter for at øge mængden.
Mona
Mona
13 år8. juli 2011 kl. 19:06
calcit
jeg har ingen problemer får i gennemsnit 25 % protein dagligt .
Kunne ikke drømme om at spise noget jeg ikke kan lide.
Kunne ikke drømme om at spise noget jeg ikke kan lide.
13 år8. juli 2011 kl. 19:46
mona0524 (slettet)
hej
nej uha
der findes så meget mad der smager godt - så hvorfor spise noget man ikke kan lide. men jeg forstår ikke hvorfor den der smiley, altid er trist. Det er da synd for den energifordeling.
nej uha
der findes så meget mad der smager godt - så hvorfor spise noget man ikke kan lide. men jeg forstår ikke hvorfor den der smiley, altid er trist. Det er da synd for den energifordeling.
13 år9. juli 2011 kl. 07:21
Jeg synes, det går fint med kj i
forbruget i min kost, men der er altid en trist smiley ved energifordelingen, Jeg ønsker gode råd ang protein. Er der andet end kød og bælgfrugter, jeg kan spise
På forhånd tak
Mona