Så er det nu!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Så er det nu!
Har lige set et endnu et afsnit af Supersize vs. Superskinny... og bliver lige rystet hver gang. Kan genkende mig selv SÅ meget i Supersize-livsstilen (hvad de spiser og hvorfor) og bliver helt skræmt over det. Jeg er heldigvis ikke nået ud over kanten endnu - derud hvor man helt opgiver at ændre på tingenes tilstand og lader maden styre ALT. (med fare for at lyde fordømmende - det er bestemt IKKE min hensigt!)

Jeg er bare så klar på forandring !!!

I morgen tidlig stiger jeg på vægten, bevæbnet med et målebånd. Det bliver startskuddet på 10 uger med målet at smide 10 kg og 'skære' 10 cm af taljen.

Morgenvægt og -mål indtastes i morgen.

Ser frem til et spændende forløb, hvor jeg med garanti kommer til at stille mig selv følgende spørgsmål minimum 1.000.000 gange:
'Er det her kærlighed til mig selv?' - Kunsten bliver at kunne svare ja.... hver gang!

Skulle andre have lyst til at følge mig eller komme med tips og idéer, tager jeg imod med kyshånd :-)
13 år4. juli 2011 kl. 21:35
re: Så er det nu!
Det er et godt program. 10 kg er et godt mål :)
13 år4. juli 2011 kl. 21:56
velkommen til den nye livsstil. det er super flot at du går i gang. jeg bruger også supersize vs. superskinny som motivation. hver gang jeg ser et afsnit går jeg ud og træner. jeg ved ikk om du har været møllen igennem før, som mange af os andre, men jeg ka fortælle at tyggegummi hjælper mod sukkertrangen. eller et stykke bitter chokolade. for mig er 2-3 stykker nok.
jeg ønsker dig held og lykke og hepper på dig
13 år4. juli 2011 kl. 21:59
Morgenvægten siger 80,7 kg - målebåndet 99 cm.

og til Gothic queen: Jo, jeg har været møllen igennem adskillige gange - dog med meget få succeser i forhold til at lykkes med at tabe mig nævneværdigt (og jeg har jo tydeligvis ikke magtet at holde de tabte kilo fra sidebenene igen). Det skal bare være slut nu.
Har været så ked af min krop, mit udseende, min evige dårlige samvittighed og min manglende energi de sidste 16 år - og er det ikke bare spild af godt liv ;-)
13 år5. juli 2011 kl. 06:32
Motivationen er i top - så bliver det jo ikke bedre!
Denne side er fantastisk til at søge andres erfaringer, råd og ikke midst til at holde motivationen oppe!
Held og lykke!
13 år5. juli 2011 kl. 14:55

bliver spændende at følge med
13 år8. juli 2011 kl. 00:32
ØV - status på uge 1 er + 0,6 kg og 1,5 cm (håber, at det er menses, der gør det). Har tænkt MEGET over hvad og hvor meget jeg har spist - tror dog ikke jeg kommer udenom at veje min mad og tælle kalorier i en periode - og der er denne side jo en kæmpe hjælp.

Motivationen er stadig i top :-)
13 år12. juli 2011 kl. 17:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...